...
Napisał(a)
to jest ten sam produkt, tylko z inna nazwa, wiec przeplacasz.Firmy produkujace leki czasami robia bardzo duze marze.Mozna by chociaz podac przyklad glukozy, ktora w aptece jest kilka razy drozsza od takiej sklepowej, a produkt jest ten sam.
...
Napisał(a)
Możesz zmienić rodzaj glukozaminy - nie ma problemu
a dlaczego lekarz przepisał Ci arthryl - całkiem możliwe że chciał wyrobić limit wypisanych leków ustalony przez przedstawiciela medycznego - często tak jest ze firmy ustanawiają nagrody dla lekarzy za wypisywanie na receptach ich produktów i jeśli lekarz chce np wyjechać na wycieczkę sponsorowaną przez producenta leków musi w określonym terminie wypisać tyle a tyle leków danej firmy
a dlaczego lekarz przepisał Ci arthryl - całkiem możliwe że chciał wyrobić limit wypisanych leków ustalony przez przedstawiciela medycznego - często tak jest ze firmy ustanawiają nagrody dla lekarzy za wypisywanie na receptach ich produktów i jeśli lekarz chce np wyjechać na wycieczkę sponsorowaną przez producenta leków musi w określonym terminie wypisać tyle a tyle leków danej firmy
"Anyone can give up; it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone would
understand if you fell apart, that's TRUE STRENGTH"
...
Napisał(a)
OLIMP Glucosamine to najwyższj klasy preparat, zawierający najaktywniejszą formę glukozaminy - glucosamine 2KCl.
Wymieniany preparat apteczny dla tego jest na receptę, bo został zarejestrowny jako lek, a firma prawdopodobnie nie wystąpiła o wpisanie go na listę leków, wydawanych bez recepty. Dla tego jest taki drogi, bo leki nie mogą być reklamowane w mediach, więc firmy farmaceutyczne ponoszą znacznie wyższe koszty promocji poprzez pracę przedstawicieli medycznych, które "odbijają" sobie w cenach leków.
Wymieniany preparat apteczny dla tego jest na receptę, bo został zarejestrowny jako lek, a firma prawdopodobnie nie wystąpiła o wpisanie go na listę leków, wydawanych bez recepty. Dla tego jest taki drogi, bo leki nie mogą być reklamowane w mediach, więc firmy farmaceutyczne ponoszą znacznie wyższe koszty promocji poprzez pracę przedstawicieli medycznych, które "odbijają" sobie w cenach leków.
S. Ambroziak
Polecane artykuły