Szacuny
36
Napisanych postów
3208
Na forum
18 lat
Przeczytanych tematów
17274
dektroza czyli glukoza, jak najbardziej może być w takiej cenie, można kupić zdecydowanie taniej wystarczy znaleźć firme zajmującą się dodatkami do żywności; 1,5kg z Olimpu 30 zł więc 0,5kg masz za 10zł, do tego masz 6 punktów, więc nie ma się czym podniecać; ja bym się na Twoim miejscu mocno zastanowił.
Istnieją trzy rodzaje kłamstwa: przepowiadanie pogody, statystyka i komunikat dyplomatyczny.
Szacuny
2
Napisanych postów
269
Wiek
39 lat
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
6610
Jakiś tydzień temu zaopatrzyłem się w WPC 80% Power Name i powiem wam tyle, że jest to naprawdę rozsądna alternatywa dla Ostrowii. Za 2 kg zapłaciłem w sklepie 75zł czyli porównując to z małymi opakowaniami Ostrowii 800gr wychodzi nawet nieco taniej jeśli wziąć pod uwagę koszt przesyłki. Jeśli zaś chodzi o trudności ze znalezieniem jakiś info na temat tej firmy to wynikają one z faktu, że Power Name jest to inicjatywa sieci sklepów Fit-Sport. WPC jest rzekomo sprowadzane ze Szwajcarii od producenta u którego zaopatrza się także jedna z największych polskich firm produkujących odżywki. Czyli te odżywki są wynikiem inicjatywy takiej jaką planuje SFD (która mam nadzieję zostanie zrealizowana). Jeśli chodzi o rozpuszczalność i walory smakowe tego produktu to moim zdaniem są nieco lepsze niż naturalnej Ostrowii. Jednym zdaniem to WPC mogę z czystym sumieniem polecić tym, którzy liczą się z każdym groszem (szczególnie opłaca się kupno bezpośrednio w sklepie bez bogacenia poczty).
Szacuny
2
Napisanych postów
269
Wiek
39 lat
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
6610
Jak to niewiadomego pochodzenia? Sieć sklepów Fit-Sport sama sprowadza surowiec od producenta, a nazwa Power Name została nadana przez fit-sport dla serii odżywek, która co prawda narazie nie jest szeroka, ale ma to ulegać zmianie. Przecież na forum też padł pomysł, aby wprowadzić serię odżywek pod szyldem SFD. A sieć Fit-Sport jest w Łodzi od 4 lat i stopniowo otwieraja nowe oddziały, więc chyba shitu nie promowaliby własną marką?