Szacuny
0
Napisanych postów
600
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
2576
denwerek: Tulejka to mały element, który mógł wypaść z paczki podczas transportu, wyśle ją priorytetem, aby jak najszybciej do Ciebie dotarła.
Jeśli chodzi o kolor tapicerki jak tylko sobie życzysz wymienimy na czarny, oczywiście bez żadnych kosztów z Twojej strony.
Przepraszam.
Serdecznie pozdrawiam
BOK Kelton
Katarzyna Małysa - Kelton. Skontaktuj się ze mną tel.665 045 898; GG:9924606; [email protected]
Szacuny
0
Napisanych postów
21
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
265
Na jakiej zasadzie miała by się odbyć wymiana tej tapicerki? Miałbym odesłać tą stację na nogi do Państwa?
W poprzednim poście wspomniałem o braku paragonu i gwarancji do poprzedniej dostawy (całość zestawu bez tej dosyłanej stacji na nogi), ten paragon i gwaracja były wysyłane razem z paczkami?
Pozdrawiam i przy okazji życzę Paniom z Keltona wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet
Szacuny
0
Napisanych postów
600
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
2576
denwerek: Serdecznie dziękuje za życzenia.
Paragon i karta gwarancyjna jest dokładana do środka paczki czasem doklejana do kartonu w specjalnej koszulce.
W sprawie wymiany koloru tapicerki najlepiej będzie jak ustalimy wszystko telefonicznie. Dokładnie wszystko wyjaśnie.
Do usłyszenia
Serdecznie pozdrawiam
BOK Kelton
Katarzyna Małysa - Kelton. Skontaktuj się ze mną tel.665 045 898; GG:9924606; [email protected]
Szacuny
0
Napisanych postów
21
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
265
Wczoraj już nie miałem czasu napisać ale informuję, że dotarła do mnie tulejka i tapicerka w kolorze czarnym :) W niedzielę się już trochę zniecierpliwiłem i miałem pisać posta, dobrze że nie napisałem :D
Tapicerkę sobie zmieniłem w 10 minut i nareszcie zestaw dobrze się prezentuje. Jutro spakuję i odeślę tą tapicerkę co ściągnałem ;)
Pozdrawiam i dziękuję za bezproblemowe załatwienie sprawy.