Mimo sporego rozczarowania z mojej strony życzę chłopakom powodzenia w biznesie. Chciałbym wierzyć że byłem pierwszym i ostatnim klientem potraktowanym w ten sposób.
...
Napisał(a)
Ale moją intencją NIE jest robienie komukolwiek problemów. Na pewno nie będę zgłaszał tego w biurze Silesii, choćby ze względu na to że nikomu to nie pomoże. Mam nadzieję że zamieszczenie mojego posta w tym dziale skłoni chłopaków tam pracujących do przykładania nieco większej uwagi do powszechnie obowiązujących standardów obsługi klienta, włączając w to oczywiście obsługę telefoniczną. Być może również przedstawiciele Nutrifarmu udzielą stosownych wskazówek które pozwolą w przyszłości wyeliminować podobne wpadki.
Mimo sporego rozczarowania z mojej strony życzę chłopakom powodzenia w biznesie. Chciałbym wierzyć że byłem pierwszym i ostatnim klientem potraktowanym w ten sposób.
Mimo sporego rozczarowania z mojej strony życzę chłopakom powodzenia w biznesie. Chciałbym wierzyć że byłem pierwszym i ostatnim klientem potraktowanym w ten sposób.
...
Napisał(a)
i my także się z tym zgadzamy
sprawę wyjaśnimy
tymczasem temat zamykamy i przenosimy do wątku głównego PBC
sprawę wyjaśnimy
tymczasem temat zamykamy i przenosimy do wątku głównego PBC
Polecane artykuły