Szacuny
2
Napisanych postów
198
Na forum
11 lat
Przeczytanych tematów
2681
w tej cenie dużego wyboru nie ma bo jest raptem ze 3-4 modele,oczywiście jeśli mowa o nowych.
Jesteś zawodowcem że potrzebujesz aż tak twardego przełożenia? jeśli nie to i tak nie wykorzystasz jego możliwości
do wykorzystania przełożenia 53-12 bo domniemam że na takim Ci zależy trzeba mieć kopyto jak koń,więc raczej nie sugerowałbym się tym czy będzie 53 zęby z przodu czy 50.Standardem jest 50-12
Co do wagi.W tym przedziale cenowym tak powiedzmy do 3 tysięcy szosówki robione są z aluminium więc ważą raczej podobnie tj ok 10 kg,powyżej 3 tysięcy niektóre mają karbonowe widelce więc waga spada do ok 9.5 kg,za ok 6-7tys idzie już dostać tańsze modele na karbonowej ramie wtedy waga wynosi ok 8- 8.5kg,prawdziwa lekkość zaczyna się w szosach od 10 tys. wzwyż ,tu już karbon,lekki osprzęt waga 7-8 kg
Szacuny
3
Napisanych postów
397
Na forum
22 lat
Przeczytanych tematów
6680
Zawodowcem nie jestem fakt. Jednak mój obecny rower ma 48 zębów i przyznam ze na prostej brakuje ciągu. Czy dwa żeby więcej to aż taka różnica? Pytam bo nie próbowałem. Jednak milo jest mieć czym przycisnąć.
To co piszesz w sumie zgadza się mniej więcej z tym co znalazłem. Z tych 3-4 modeli możesz polecić jakiś konkretny, który twoim zdaniem jest godny uwagi?
Szacuny
2
Napisanych postów
198
Na forum
11 lat
Przeczytanych tematów
2681
Czy dwa zęby z przodu to duża różnica? wszystko zależy od rozpiętości przód - tył ,bo np 42/12 będzie twardsze niż 48/14 mimo iż dzieli je aż 6 zębów z przodu,czyli ogólnie rzecz ujmując 2 zęby mniej z tyłu są ważniejsze niż 2 więcej z przodu,a u Ciebie podejrzewam problem leży nie w przodzie a tylnej koronce bo być moze z tyłu masz wolnobieg i14 zębów na najmniejszej koronce,na typowym przełożeniu 48/12 nie powinno być problemu bo to już bardzo solidne i twarde przełożenie