Szacuny
2
Napisanych postów
558
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
7479
Oby dwa łańcuchy, które wybrałeś są zaje***** tylko masz rację, że lepiej mieć wszystko od jednego producenta. Proponuję kupić dwa łańcuchy XTR i do nich zapinki srama. Zmieniaj łańcuch co 400-600 km w zależności od warunków w jakich jeździsz. Na takim zestawie przejedziesz na tych łańcuchach nawet 15-20 tyś km! Proponuję też zmnienić kasetkę, ponieważ nowe łańcuchy na starej szybciej się zużyją :( Polecam XT, jest tak samo dobra jak XTR,a kosztuje połowę mniej. Co do długości to postaram się znaleźć jakieś zdjęcie, żebyś zobaczył jak powinno to wyglądać przy odpowiedniej długości i sam sobie ją ustawisz, bo to jest zależne od rozmiary ramy.
Szacuny
1
Napisanych postów
50
Na forum
18 lat
Przeczytanych tematów
422
Dodam ze kasete z tylu mam SHIMANO CS-HG30-8, 11-32T i nie wiem czy np sram nie bedzie sie z nia 'gryzl'
Czy wogole sa lancuchy shimanoskie ze spinka, co by nie trzeba bylo rozkowac przy kazdym czyszczeniu. Jesli nie to sie zastanawiam czy mozna zastosowac spinki sram'owskie np te powerlink do shimano xtr'a
Zmieniony przez - sasza69 w dniu 2008-12-11 10:56:16
Szacuny
1
Napisanych postów
121
Wiek
35 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
7967
Każdy łańcuch można spinać spinka SRAM'a, ze swojej strony polece łańcuch campagnolo c9, świetnie sprawuje się na kasecie shimano, w dodatku nie rozciąga się tak jak łańcuchy shimano.
Szacuny
1
Napisanych postów
353
Wiek
38 lat
Na forum
19 lat
Przeczytanych tematów
2961
Za cenę KMC kupisz sobie 4 XTRy.
Nie widzę sensu wywalania prawie 2 baniek na łańcuch do takiej kasety.
Są plusy i minusy jazdy na 2 łańcuchy. Biorąc pod uwagę, że na jednym spokojnie zrobisz ponad 10000 km ( sprawdzone i to w trudnych warunkach) nie widzę sensu kupować dwóch :) To oczywiście moje zdanie.
Kup sobie nową kasetę, łańcuch XTRa, spinkę i dbaj o sprzęt. Napęd najbardziej zajeżdża się w syfie
Co do jednego producenta, lepiej czy nie, ja różnicy nie widzę. Kasetę mam Srama, łańcuch Xtra, korbę Race Face ;) jakoś gra ;)
Zmieniony przez - tomek_w w dniu 2008-12-11 18:47:49
Szacuny
1
Napisanych postów
50
Na forum
18 lat
Przeczytanych tematów
422
Nie chcialbym wymieniac kasety bo jezdzilem na niej jeden sezon(wogole rower kupilem niecaly rok temu i nie zrobilem na nim za duzo klilometro. Kupie raczej tego xtr'a na stara kasete i do tego psinke srama, bo zalezy mi na tym zeby tego nie rozkowac do czyszczennia.
Ok dzieki za porady, i jak ktos ma jeszcze chec cos dopisac chetnie poczytam.
Pozdrawiam
Szacuny
1
Napisanych postów
84
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
170
-moim zdaniem najlepsze rozwiazanie przy wymianie napedu to 3 lancuchy
-jesli juz masz jezdzona kasete to najlepiej jeden lancuch i zajezdzic wszystko do konca
- polecam xtr jest caly niklowany, nie bedzie rdzewial i latwo sie go czysc, jest tez trwaly
Szacuny
1
Napisanych postów
50
Na forum
18 lat
Przeczytanych tematów
422
Kupilem wiec srama co ma jakies hg50. Facet w sklepie powiedzial mi ze nie moge kupic bardzo twardego lancucha przy kasecie hg30 (taka moj rowerek posiaa fabrycznie)poniewaz takim lancuchem zniszcze sobie i kasete i korbe. Powienienem tardosc napedu trzymac taka sama. czy to prawda?wydaja sie w sumie logiczne.
Szacuny
0
Napisanych postów
1
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
1
witam kozystam z napędu ; przezutka to sram X9 kaseta to sram 980 X9 korba to shimano XT starszy model chalowitech przezutka przud to LX nowy model obecnie jezdze na łańcuchy sram HG 971 i chcem zmienić na sram X0 991 hallowy pin lub KMC X9 który byłby lepszy dodam ze jezdze przewaga trudne warunki błoto woda i dość wymagająco/ciężko na kole .mało po szosie który jest lepszy i czy zachodzi zmiana przezutki przedniej na np. sram X9 i korba jest w porzątku?? moje gg 639272