Mam na imię Konrad, mam 26 lat. Na forum jestem już jakieś 10 lat. W celu dodania sobie motywacji postanowiłem założyć blog treningowy. Ćwiczę mniej lub bardziej regularnie od 15 roku życia. Jednak dopiero od początku 2015 roku zacząłem dokładnie pilnować diety.
Obecnie jestem tydzień po swoim pierwszym starcie w męskiej sylwetce(Debiuty w Gdańsku), którego nie mogę zaliczyć do udanych. Nie wszedłem do półfinałowej 15.
Moim prawdziwym marzeniem jest jednak start w kulturystyce klasycznej, do której muszę trochę podrosnąć. Z racji, że mam niemiłe wspomnienia z ubiegłorocznego budowania masy, gdzie dobiłem do 5 tys. kcal na wysokich węglach postanowiłem przetestować dietę optymalną. Nie mam ochoty wciskać w siebie pół kilograma ryżu i miski owsianki dziennie. Stąd pomysł sprawdzenia czegoś nowego.
Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z okresu ostatnich dni przed zawodami. Obecnie cały tydzień miałem mnóstwo odstępstw od diety i forma niestety sporo się pogorszyła. Pora znowu wrócić do czystej michy i zaadaptować się do diety optymalnej.
Forma 2 tygodnie przed zawodami:

Forma po wypłukaniu glikogenu, przed ładowaniem:

Forma w dniu zawodów:

Cele na sezon masowy:
1. Poprawa nóg - uda, łydki.
2. Poprawa osiągów siłowych.
3. Poprawa góry klatki.
TRENING
Zdecydowałem się na FBW.
Trening A
1. Push Press
2. Martwy ciąg sumo
3. Podciąganie na drążku nachwytem
4. Wyciskanie sztangielek leżąc skos dodatni
5. Izolowane ćwiczenie na triceps
6. Face Pull
7. Góra brzucha
Trening B
1. Przysiad przedni
2. Pompki na poręczach
3. Wiosłowanie półsztangą jednorącz
4. Ćwiczenie na boczny akton barku
5. Izolowane ćwiczenia na biceps
6. Dół brzucha
+ Łydki trenowane codziennie(w treningowe na sprzęcie, w nietreningowe wspięcia na palce jednonóż)
Trening w systemie
Cały trening rampa 15 powtórzeń
Cały trening rampa 12 powtórzeń
Cały trening rampa 10 powtórzeń
Cały trening rampa 8 powtórzeń
Cały trening rampa 6 powtórzeń
Cały trening rampa 5 powtórzeń
DELOAD
Cały trening rampa 15 powtórzeń