Szacuny
15
Napisanych postów
123
Na forum
19 lat
Przeczytanych tematów
417
Czesc mam pytanko:/ jestem początkujący jesli chodzi o trening, mam dopiero 15 lat i faza dojrzewania jeszcze przede mną :) cwicze wylacznie ''domatorsko'', ale chce sie dowiedziec jakie cwiczenia chociaż w małym stopniu, ale obciążają kręgosłup, to narazie dam sobie z nimi spokój. Pozdrawiam
1
Nikt nie obiecywal, ze po drugiej stronie bedzie na Nas czekal Pan...
Szacuny
40
Napisanych postów
1621
Na forum
22 lat
Przeczytanych tematów
17763
Praktycznie wiekszosc cwiczen silowych oddzialywuje na kregoslup w taki czy inny sposob.
Na pewno musisz omijac martwy ciag, ciezkie przysiady, dzien dobry, ciezkie wyciskanie na barki, wspiecia na palce stojac z duzym ciezarem, uginanie przedramion z kolysaniem tulowia, wioslowanie ze sztanga z duzym obciazeniem.
Generalnie mysl i nie uzywaj zbyt duzych ciezarow. Na to przyjdzie czas.
Szacuny
42
Napisanych postów
6988
Na forum
19 lat
Przeczytanych tematów
52689
jestem zdania ze zadne cwiczenie wykonywane technicznie NIE SZKODZI, wiek nie ma znaczenia - dobierasz ciezar tak by wykonac IDEALNE powtorzenia - uwierz - miesnie beda rosly i sila bedzie rosla nawet jesli nie bedziesz dzwigal duzych ciezarow
Szacuny
2
Napisanych postów
99
Na forum
21 lat
Przeczytanych tematów
833
GallAnonima pisze ok...do tego dorzucil bym aby jesli jest to mozliwe zastapic cwiczenia w pozycji stojacej takimi samymi tylko w siedzacej i najlepjej z oparciem. jesli stojac to pamietaj o nogach lekko ugietychw stawie kolanowym stopy rownolegle na szerokość barków (czyli stabilna i rowna pozycja) pozdrawiam
Szacuny
40
Napisanych postów
1621
Na forum
22 lat
Przeczytanych tematów
17763