Sobota
Ciąg: 70/3,3,3 100/2 125/1 150/1
Kostium: 175/1 195/0 195/0
Rowerek: ok. 20 minut, do tego parę skoków na podwyższenie
Komentarz: PO-RAŻ-KA. Miałem wejść na 205, a nie dałem rady 195

Mam nadzieję, że było to wywołane przez nie najlepsze samopoczucie i jednodniowy odstęp między siadami.
Wstąpiłem na rowerek, bo ważę nadal 84,4 więc potrzebowałem drobnej pomocy, aby później nie denerwować się jak na zawodach wyskoczy nagle 83,1. Nie mam doświadczenia w zbijaniu wagi, bo w poprzednich latach startowałem ważąc ok. 84-87 i miałem zawsze spokojną głowę, ale gdy zmienili kategorie uznałem, że już lepiej startować w niższej niż w 93, bo to dla mnie zdecydowanie za duża waga.
Wyskoki zrobiłem trochę dla zabawy, trochę z ciekawości, trochę dla wyładowania gniewu po badziewnym treningu. Zacząłem od wysokości poniżej kolan, skończyłem na wysokości 1/3 uda. Podobało mi się to ćwiczenie, myślę żeby włączyć je do mojego przyszłego planu.
Wspomniałem o zawodach...
Startuję w tym roku na MPJ do 23 w WL w Knurowie. Zawody odbędą się za równy tydzień. Ponadto jadę na MPJ do 23 w TS w Warszawie(?).
Co po zawodach? 2 tygodnie zasłużonej przerwy i jedziemy dalej z koksem. Mój nowy plan będzie się opierał na 5/3/1 Wendlera. Podkreślam słowo opierał się. Wyrzucę z tego planu wyciskanie żołnierskie 5/3/1, więc to już nie będzie plan Wendlera, ale nadal będzie bazował na jego systemie. Moim priorytetem jest siła w TS, siła barków obchodzi mnie o tyle o ile będą w stanie mi pomóc w wyciskaniu. Planuję lecieć nim mniej więcej do końca 2011 roku, później od nowego roku zacznę przekładać, to co uzyskałem RAW na wyniki w sprzęcie i na wiosnę 2012 wystartuję na jakichś MP, ale skupmy się na bliższej przyszłości.
Po zawodach i 2 tygodniach lekkich treningów planuję coś w tym stylu:
1)
Przysiad - 5 - 3 - 1
Wykroki - 5/10
Podciąganie - 5/max
Wiosłowanie sztangielką - 5/10
Biceps ze sztangą - 5/10
2)
Wyciskanie leżąc - 5 - 3 - 1
Wyciskanie hantli, skos w górę - 5/10
Dipsy - 5/15