Wiosna na pełnej... Kusimy RABATAMI! SPRAWDŹ!
SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne Forum

Androtop VS testosteron prolongatum

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1414

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 156 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1856
Witam,

może ktoś z grona sportowców będzie wstanie udzielić odpowiedzi na pytanie:

czy to możliwe że androtop działa silniej od testosteron prolongatum (wszystko apteka)

Jestem od miesiąca na HTZ lekarz zlecił mi androtop żel, już od pierwszych dni zacząłem się czuć SUPER ! moja dawka to dwa naciśnięcia pompki raz na dobę,
z uwagi na koszt żelu przeszedłem na zastrzyk testosteron Jelfa prolongatum, dziś zrobiłem rano pierwszy zastrzyk i tak szczerze to za bardzo nie czuję efektów...
od zastrzyku minęło z 10 godzin i boli mnie trochę głowa i to wszystko z efektów działania... może sobie wkręcam ? Może dłużej się rozkręca ?
dawka to jedna ampułka raz na 7D.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11182 Napisanych postów 51935 Wiek 32 lat Na forum 25 lat Przeczytanych tematów 57816
Uri_Boyka
tak zrobię ;), a czy jakieś HCG do polecenia z "under" ?

Nie pomogę bo nie siedzę w temacie HCG zawsze olewałem temat ale w polskie realia ludzie pisali o HCG przełęcz posty z tego miesiąca i poprzedniego
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1055 Napisanych postów 674 Wiek 44 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8539