wiecie może coś o tym klubie? widziałem że coraz więcej osób startuje od nich w mma
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Witam, czy jest tu może ktoś kto trenuje w Ankosie? Mam pytanie czy jeżeli jestem totalnie zielony w grapplingu a przyszedł bym jakoś niedługo na trening mimo ze nie ma naboru do grupy początkującej to jestem mile widziany czy czekać do nowego naboru?
Zmieniony przez - T-FIGHTER w dniu 2013-03-20 22:33:42
Zmieniony przez - T-FIGHTER w dniu 2013-03-20 22:33:42
"Bo wykonać mi trzeba dzieło wielkie, pilne,
Bo z tych kruszców dla siebie serce wykuć muszę,
Serce hartowne, mężne, serce dumne, silne."
Leopold Staff - Kowal
...
Napisał(a)
z tego co słyszałem to prowadzi to Alf i są to treningi typowo zapaśnicze z elementami grapplingu, niestety nic więcej nie wiem gdzie są treningi może w internecie jakies info
...
Napisał(a)
kolega ma treningi bjj z Alfem to podpytam go i dam znać ;)
1
"Bo wykonać mi trzeba dzieło wielkie, pilne,
Bo z tych kruszców dla siebie serce wykuć muszę,
Serce hartowne, mężne, serce dumne, silne."
Leopold Staff - Kowal
...
Napisał(a)
Zapasy Andrzej K. to jak najbardziej godny polecenia klub z tym, że ekipa tam jest wyćwiczona i charakterna, wagowo też ciężki temat, a ci lżejsi to kozaki z wynikami.
1
PO CO CI MASA JAK MASZ SWETER
...
Napisał(a)
wiesz może gdzie znajduje się ten klub i czy początkujących też przyjmują ? to jest klub zapaśniczy a widziałem że startują ludzie z tego klubu też na zawodach mma.. oni tam sobie robią też stójkę czasami czy jak ?
..aaa już widzę. osobno chyba jeszcze stójke robią w boks poznań koło jackowskiego
Zmieniony przez - tey w dniu 2011-04-10 17:13:14
..aaa już widzę. osobno chyba jeszcze stójke robią w boks poznań koło jackowskiego