Szacuny
0
Napisanych postów
4
Na forum
12 lat
Przeczytanych tematów
53
Witajcie! Jestem koszykarzem - amatorem i poszukuję odpowiedniego dla mnie obuwia. Gram na pozycji niskiego skrzydłowego, czyli często wjeżdżam pod kosz, czasem rozgrywam, nierzadko walczę na tablicach, rzucam z dystansu i półdystansu. Jakie obuwie byłoby dla mnie najlepsze? Fundusz mam dość skromny bo w okolicach 240-270 zł. Do tej pory grałem w Reebok Footfire, Reebok Weave, teraz mam Adidas 3 Series 2010, ale żadne z tych mnie nie usatysfakcjonowały. Proszę o pomoc, opinie, propozycje :)
Szacuny
25
Napisanych postów
6418
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
17630
Buty Reeboka z serii John Wall by się spisały natomiast polecam nike hyperdunk 2010/11 do tej ceny podejrzewam że je kupisz
Jesteś z gryfowa, ja mieszkam nie opodal, jelenia góra... Może jakiś meczyk skrobniemy? również gram amatorsko, w moim mieście będzie teraz organizowany duży turniej streetballowy, w samym centrum na placu, duża impreza 15-16 września, jak chcesz to wpadaj oglądać, sam będe uczestniczył :) być może zagramy razem ? masz możliwość dojazdu ?
Zmieniony przez - Igor101 w dniu 2012-08-22 15:09:03
Szacuny
0
Napisanych postów
4
Na forum
12 lat
Przeczytanych tematów
53
Igor101 Dzięki, ale raczej nie dam rady, bo mam akurat robotę na ten termin. Ale jakby coś się zmieniło, i znalazłbym czas, to chętnie wpadnę ;) Btw. te butki z serii Wall'a fajne, ale jeszcze chyba zaoszczędzę i kupię sobie Hyperfuse'y :)
Szacuny
25
Napisanych postów
6418
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
17630
Hyperfuse również polecam / nie ma sprawy masz czas wbijaj, a ostatnio jechałem na giełdę do bolesławca, i przejeżdżałem przez Lwówek, Ty może masz przed domem kosz z zieloną tablicą bodajże ?
Szacuny
0
Napisanych postów
1
Na forum
12 lat
Przeczytanych tematów
16
Uzbieraj jeszcze trochę grosza i kup sobie np. NIKE JORDAN.Ja na swoje pierwsze jordany długo oszczędzałem. Kupiłem je tu i jestem z nich zadowolony :)