Witam jestem początkujący i moim celem jest osiągnięcie 38cm w bicepsie w warunkach domowych z hantlami x2 po 10 kg +robieniem pompek.Mam jeszcze pytanie, ile czasu może to zająć? Z góry dziękuję za odpowiedzi

Ilość wyświetleń tematu: 17593
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"
QUEBLOZbyt mało danych by móc określić czy i kiedy się uda. Masz zbyt malo sprzetu, samo 10kg na hantlu to troche mało. Dodatkowo jesli jestes wysoki i masz długie kończyny to tez masz ciężej na starcie
A czemu akurat 38cm?
"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"
VVandallJestem twojego wieku i twojego wzrostu i jak zaczynałem ćwiczyć 1,5-2 lata temu to miałem w bicepsie 30, teraz mam 36.
QUEBLO185 to nie jest az tak dużo. Ja mam 184
a do "nie bycia chuderlakiem" wypadało by ćwiczyć całe ciało,nie tylko łapę. Bocianie nogi czy wąsie plecy też nie świadczą o mocnej sylwetce
kamil20852
Okejmam do ciebie jeszcze pytanie.Mam 16 lat i ciekawi mnie w jakim wieku mięśnie u mężczyzn są w pełni ukształtowane,rozwinięte?
"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"
QUEBLOkamil20852
Okejmam do ciebie jeszcze pytanie.Mam 16 lat i ciekawi mnie w jakim wieku mięśnie u mężczyzn są w pełni ukształtowane,rozwinięte?
to też pytanie na które nie ma jednozcznacznej odpowiedzi. To kwestia mocno indywidualna połączona z odpowiednim treningiem,żywieniem itd
możesz sobie zerknąć np w jakim wieku zawodowi kulturyści osiagali najlepsze sylwetki(zakładajac ze ich szczytem były zwyciestwa na mr Olympia).
Np Schwarzenegger czy Haney w latach 25-30
Yates gdy był w wieku 30-35lat
Coleman gdy miał 35-40 lat
a obecny "dominator", Heath pierwsze zwycięstwo zaliczył mając 32 lata zwycięża do dziś, a było to 6/7 lat temu.
Nasz sklep