Szacuny
0
Napisanych postów
22
Na forum
10 lat
Przeczytanych tematów
342
Witam serdecznie, jestem kierowca -pilotaż transportu ponadnormatywnego- praca ta charakteryzuje się że wykonuje się ja zazwyczaj w ciągu nocy 22-6 a w dzień się śpi. Natomiast nie raz zdarza się że w ciągu dnia również są trasy. Czy ktoś byłby mi w stanie pomoc, podpowiedzieć jak rozwiązać ten problem aby trzymać w miarę miche aby masa szła w dół?
Szacuny
1019
Napisanych postów
4620
Na forum
13 lat
Przeczytanych tematów
35212
no ale nie rozumiem w czym problem? ze dieta ma sie roznic dla osoby pracujacej w dzien i dla osoby pracujacej w nocy? jesz wtedy kiedy nie spisz i to jest Twoj czas na odzywienie organizmu, nie ma znaczenia czy jest to dzien, czy noc, bo dla osoby pracujacej w nocy ta noc staje sie dniem. tak wiec normalnie trzymasz diete, jak zwykla osoba pracujaca za biurkiem od 8-16.
Jest liderem w tym dzialeSzacuny
34746
Napisanych postów
25156
Na forum
12 lat
Przeczytanych tematów
282608
Układasz normalną dietę jak każdy inny człowiek tylko zjadasz posiłki wtedy kiedy funkcjonujesz :) masz wyliczyc swoje zapotzrebowanie , rozłożyć makroskładniki , ułożyc posiłki , przygotować i w ciągu dnia masz tyle i tyle dostarczyć . Nie ma znaczenia czy jesz w twojej nocy czy w twój dzien bo organizm nie ma zegarka w sobie :)
Szacuny
525
Napisanych postów
1516
Na forum
7 lat
Przeczytanych tematów
22232
Mówisz, że nie raz są trasy w dzień, także rozumiem, że w ciągu doby może Cię nie być w domu 2 razy. W takim przypadku polecam też pooglądać jakieś tematy lub artykuły o posiłkach robionych na wynos do pracy, jeśli w ogóle masz taką możliwość :)
Szacuny
0
Napisanych postów
22
Na forum
10 lat
Przeczytanych tematów
342