Moj chlopak przeszedl na diete ketogeniczna, wszystko spoko poza tym ze jego sperma smakuje inaczej, czy jest to spowodowane brakiem weglowodanow? nie wiem czy ktos spotkal sie z was z takim problemem, zdaje sobie sprawe ze moze to byc smieszne dla nie ktorych ale jestem ciekawa czy ma to jakis wplyw. Dzieki, hej ! Zuza
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
Niby jest taka legenda, że trzeba zjeść jakiś tam smak jogurtu i wtedy sperma na jakiś smak, ale nie wiem. Nie mam doświadczenia czy to prawda.
MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html
Prowadzenie, plany treningowe, plany żywieniowe: [email protected]
...
Napisał(a)
To co jemy ma wpływ na nasz organizm, czy to sperma, zapach potu, zapach z ust itp.
Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.
...
Napisał(a)
Nie wiem niestety jak to wygląda w praktyce, ale wydaje się to dość prawdopodobne. Szczególnie, że stan ketozy ma wpływ na zapach potu, oraz zapach z jamy ustnej. Wydaje się więc, że jak najbardziej może to być że sobą powiązane.
Wydaje mi się, że nie jest to jakiś specjalny problem. Mógłby być, gdyby smak spermy był dla Ciebie jakimś rarytasem i brakuje go Tobie w tej chwili. Jeżeli nie, to po prostu jej nie pij i tyle. Druga opcja, to zmiana diety na inną. W jakim celu Twój partner wybrał akurat tę? Rozumiem, że jest modna. Kryje się za tym jeszcze coś istotnego?