Witam.
Potrzebuję pomocy w ułożeniu diety. Na wstępie napiszę ,że nie znam się na tym zbyt dobrze(nie jestem dietetykiem),chce się doradzić więc bez postów typu "z taką dietą do kosza" itp. Chce uzyskać pomoc, bo samodzielnie to diety do końca życia nie ułoże, proszę o wyrozumiałość.
Raczej ektomorfik,mam 17 lat waga 71kg przy wzroscie 183cm.
Na siłowni ćwiczę już ponad rok i jakiś efektów nie widać, dlatego postanowiłem zrobić cykl na mono uniwersala. Tylko musze ulożyć dietę i chce ją już zostawić na dłużej. Starałem się nie wrzucać cukrów do diety ,bo wcześniej mnie nieźle użytkownicy forum pojechali za to.
Oddaję diete do oceny i waszych sugestii.
Rozkład mojego tygodnia:
-poniedziałek 1.5h MMA
-wtorek siłownia 1.5h
-środa MMA 1.5h
-czwartek siłownia 1.5h
-piątek MMA 1.5h
-sobota siłownia 1.5h
niedziela wolna.
Jak widać mam na prawdę dużo wysiłku podczas tygodnia. Po MMA wychodze cały mokry. Więc myslę że dieta którą ułożyłem choć trochę sie nadaje.
CYKL chce zrobić 42dni na to pójdzie ze 420g mono i około 2,5kg carbo.

Potrzebuję pomocy w ułożeniu diety. Na wstępie napiszę ,że nie znam się na tym zbyt dobrze(nie jestem dietetykiem),chce się doradzić więc bez postów typu "z taką dietą do kosza" itp. Chce uzyskać pomoc, bo samodzielnie to diety do końca życia nie ułoże, proszę o wyrozumiałość.
Raczej ektomorfik,mam 17 lat waga 71kg przy wzroscie 183cm.
Na siłowni ćwiczę już ponad rok i jakiś efektów nie widać, dlatego postanowiłem zrobić cykl na mono uniwersala. Tylko musze ulożyć dietę i chce ją już zostawić na dłużej. Starałem się nie wrzucać cukrów do diety ,bo wcześniej mnie nieźle użytkownicy forum pojechali za to.
Oddaję diete do oceny i waszych sugestii.
Rozkład mojego tygodnia:
-poniedziałek 1.5h MMA
-wtorek siłownia 1.5h
-środa MMA 1.5h
-czwartek siłownia 1.5h
-piątek MMA 1.5h
-sobota siłownia 1.5h
niedziela wolna.
Jak widać mam na prawdę dużo wysiłku podczas tygodnia. Po MMA wychodze cały mokry. Więc myslę że dieta którą ułożyłem choć trochę sie nadaje.