Szacuny
2
Napisanych postów
115
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
1016
Witam... Przez ostatnich pare tygodni bardzo dużo śpie, przychodze ze szkoły, zjem sobie i jak siadne przed TV albo sie poloze to odrazu zasypiam, śpie tak po 6 godzin (całe popołudnie) Potem około 23, 24 zas sie klade spać. Rano wstaje i zas caly dzien śpiący jestem. Może to być spowodowane brakami jakiś witamin ? Prosze o mądre odpowiedzi
kurczak, ryz i kreatyna zrobi z ciebei sku.rwy.syna
Szacuny
0
Napisanych postów
3
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
7
może i masz racje, potrafie przesiedziec cały dzien w domu przed kompem albo zeszytem . Fakt musze sobie znalesc jakies zajecie mozse i to mi pomoze. ok dziex postaram sie cos wymkminic.
Szacuny
5
Napisanych postów
69
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
151
Tak jak piszesz,organizm może potrzebować jakiś witamin.Nie znam się na tym za dużo,więc nic Ci z witamin nie poradze.Dobrze by było gdyby ktoś tu napisał o jakie witaminy chodzi(jeśli w ogóle o jakieś chodzi?).Mam podobny problem w sumie... tak się złożyło że siedze w domu teraz przez cały czas i do moich codziennych obowiązków należy;czytanie,uczenie się i troche sprzątania.Kłade się jakoś o 23 i wstje o 11/12 cała zmęczona.Nie wiem doprawdy dlaczego tak długo spię i po czym jestem tak zmęczona.
Kolego wyżej Tobie jeszcze polece coś.Jak przychodzisz ze szkoły to zjedz obiad,jakoś 30 minut po rzyjściu i nie siadaj po obiedzie przed TV - jesteś zmęczony i najedzony(po obiedzie) i jak usiądziesz wygodnie przed telewizorem chce Ci się spać.Weź się za jakieś inne zajęcia,hmmmm?Może przejdź się z psem,jak masz.Albo poćwicz torchę(jakieś przysiady,biegi),to na pewno odciągnie Cie od spania.
Szacuny
2
Napisanych postów
115
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
1016
tak sie składa że chodze na siłownie 3 razy w tygodniu i nigdy nie miałem takich problemów. Wybieram sie w przyszłyn tygodniu na badania mam nadzieje że to tylko niedobór jakis witami.
Szacuny
0
Napisanych postów
15
Na forum