Wiosna na pełnej... Kusimy RABATAMI! SPRAWDŹ!
SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne Forum

Dziura w klatce piersiowej - problem

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 73

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11182 Napisanych postów 51930 Wiek 31 lat Na forum 25 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam,

Mam problem z wypełnieniem "dziury" - ubytku w klatce piersiowej. Dodam, że nigdy nie miałem zerwanego mięsnia itp. To samo występuje z drugiej strony klatki. Czy to jest normalne ? Czy da się to jakoś zniwelować poprzez jakieś ćwiczenie ? Ćwiczę już od około roku (płaska, skośna dodatnia, rozpiętki) i dalej nic nie pomaga.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 14751 Napisanych postów 53558 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 402482
Ale Ty masz normalną budowę klatki. Masz nie wielką masę mięśniową mięśni piersiowych, do tego trochę fatu, również w okolicach pach i sutków, co powoduje taki właśnie efekt. Jak zbudujesz klatkę i pozbędziesz się fatu, to powinno to wyglądać lepiej
1

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Prowadzenie, plany treningowe, plany żywieniowe: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 6313 Napisanych postów 78019 Wiek 40 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 766910