Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
nie wiem nie chodze tam chociaż jestem uczniem tego LO gdzie jest ta siłka ale jak chcesz to moge sie dowiedzieć
...
Napisał(a)
dla wsyztskich bedzie miejsce:)
...
Napisał(a)
Widzialem Cie maciusz jak tam zmierzales ostatnio
, widze wiekszosc keltona trza bedzie sie wybrac

...
Napisał(a)
wpadne na swieta to rozdziewicze to miejsce 

BO LEPIEJ BYSMY STOJAC UMIERALI NIZ MAMY KLECZAC NA KOLANACH ZYC!
...
Napisał(a)
specjalnie dla Ciebie dokupimy obciazen 

...
Napisał(a)
tak btw ile za wejsciowke/karnet?
Zmieniony przez - medieiwil w dniu 2008-10-27 10:30:10
Zmieniony przez - medieiwil w dniu 2008-10-27 10:30:10
...
Napisał(a)
karnet
55 zl /uczniowie LO BiaŁogard 35
wejscie
6 zl /uczniowie LO 4 zl
55 zl /uczniowie LO BiaŁogard 35
wejscie
6 zl /uczniowie LO 4 zl
...
Napisał(a)
Jak moze ktos sie bedzie wybieral z grona sfd niech tu napisze co i jak chetnie bym potrenowal z kims doswiadczonym
edit: qra sog
Zmieniony przez - medieiwil w dniu 2008-10-27 17:39:12

edit: qra sog
Zmieniony przez - medieiwil w dniu 2008-10-27 17:39:12
...
Napisał(a)
klub dobrze sie zapowiada
przy wyborze sprzetu bral udzial szanowany w bialogardzie specjalista wiec ufam ze wszystko jest na 100% dopięte i niczego nei zabraknie.
mam zaproszenie na trening od koleżki wiec pewnie wpadne stestowac, podziele sie opinią.
przy wyborze sprzetu bral udzial szanowany w bialogardzie specjalista wiec ufam ze wszystko jest na 100% dopięte i niczego nei zabraknie.
mam zaproszenie na trening od koleżki wiec pewnie wpadne stestowac, podziele sie opinią.
...
Napisał(a)
kilku rzeczy jeszcze brakuje ,ale to nie ze wzgledu na brak profesjonalizmu tylko bardziej o koszta chodzi.Ale jak t sie mowi"nie odrazu Rzym zbudowano"