Szacuny
0
Napisanych postów
203
Na forum
20 lat
Przeczytanych tematów
2249
Witam, od października zaczynam studia w krk i chciałbym się dowiedzieć o adresy, ceny i warunki różnych krakowskich siłowni, jeśli możecie to zamieszczajcie tu posty z adresami i opisem klubów no i oczywiście ceną za karnety czy coś takiego, jestem studentem agh więc jak agh ma jakąś siłownię to też proszę o info, i jeszcze jeśli ktoś by coś wiedział o siłowni AZS to również niech się wypowie, pozdrawiam i z góry dzięki
Szacuny
3
Napisanych postów
49
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
1793
A czy jakaś siłownia w okolicy ronda grzegórzeckiego? Nie musi byc duża, może byc mała osiedlowa byle było na czym ćwiczyć.Mieszkam na Alejach pokoju miedzy grzegórzeckim a plaza.
Szacuny
0
Napisanych postów
17
Na forum
19 lat
Przeczytanych tematów
2560
Polecam siłownie na rynku podgórskim pod Koroną. Duzo żelstwa ,trenerzy z prawdziwego zdarzenia ,wszystko schludnie zrobione no i ludzie sa okej nie wspominając ze naprawde znają sie na rzeczy =D. Karnetow jest tam masa ,z teg co pamietam jednorazowe wejscie kosztuje 15 zł ,dzis ide to wezme cennik i napisze dokladnie.
Szacuny
0
Napisanych postów
203
Na forum
20 lat
Przeczytanych tematów
2249
Nom do 15 a jakbym chciał być niezależnym od czasu bo ze studiami to różnie bywa?to ile by kosztował karnet. A może inni się wypowiedzą gdzie jeszcze są siłownie w KRK bo napewno jest ich wiele !!!
Szacuny
10
Napisanych postów
567
Na forum
22 lat
Przeczytanych tematów
3374
misiekFR, widze ze masz taki sam problem jak ja :) i tez na agh poszedles jaki kierunek ? ja sobie znalazlem silownie niedaleko stancji, na ulicy dobrego pasterza 68... kojarzy moze ktos ta silownie ?
pzdr
Szacuny
10
Napisanych postów
567
Na forum
22 lat
Przeczytanych tematów
3374