Wiosna na pełnej... Kusimy RABATAMI! SPRAWDŹ!
SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne Forum

HCG w Trakcie cyklu? Sprzeczne opinie

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10328

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 32
Witam,

Przejdźmy do rzeczy.

Ćwiczę już prawię 2 lata, od pół roku zacząłem współpracę z trenerem online który przygotowuje mi treningi, dietę i suplementacje (jest to stary znajomy z polski, sam mieszkam w UK).

Zaproponował mi SAA a jako że dawno o tym myślałem chętnie się zgodziłem, nie wiem z czym to się je zdałem się więc na niego.

Od początku kazał mi brać

Enan: 1cm co 4 dni

HCG: 500 IU co 5 dni

Symex (aromasin 25):Pół tabs co 3 dni.

Jako że zaczęły mnie męczyć wysyłki towaru z polski ogarnąłem sobie temat tu na miejscu (UK) chłopak jest bardzo zdziwiony mówi że nie słyszał żeby ktoś hcg brał od początku hcg cały czas na bieżąco i że mogę sobie upośledzić jądra, że zbijanie estra cały czas też jest nie na miejscu bo niweluje po części działanie teścia też. (wiadomo jak jadę cały czas na hcg to muszę zbijać i estra, no ale z tym hcg nie mam pewnośći).

Mam też starego znajomego który leci na SAA powiedział mi to samo.

W tej chwili się pogubiłem, nie mam pojęcia komu wierzyć dlatego chciałbym się poradzić was. Dodam tylko że mam cykl bezterminowy i właściwie jadę na bombie cały czas.

Jakieś porady ?

Z góry dzięki!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 243 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2306
Hullk