Szacuny
8
Napisanych postów
32
Na forum
7 lat
Przeczytanych tematów
51596
Heja.
Szukam sobie butów do przysiadu z jakimś wyższym podbiciem co bym krążków nie musiał pod pięty podkładać (but wink), mam choo*ową mobilność w stawie skokowym i nie chce mi się poświęcać czasu na poprawę tego stanu bo i na trening mam niewiele czasu, a trenuję od ponad roku i progres jest, czucie mięśniowe również, zdecydowałem się ma buty ciężarowe ponieważ przy udziale krążków pod piętami czasem łapię się na przenoszeniu ciężaru na palce...
Czy ktoś mógłby mi doradzić jakieś fajne twarde buty do przysiadu?
Jakby nadały się do martwego również to było by spoko choć jego mam w zwyczaju robić na boso, ale jak podejrzewam but byłby dobry to i w butach byłoby ok.
Kwota jaką chciałbym przeznaczyć to powiedzmy 300-350zł.
Grzebałem trochę po allegro, ale nie specjalnie mogłem coś znaleźć sensownego w rozmiarze 45 - 29cm...
Zmieniony przez - DamianB86 w dniu 2018-02-16 22:53:45
Szacuny
14751
Napisanych postów
53558
Na forum
18 lat
Przeczytanych tematów
402482
Witaj, do siadów weź cokolwiek z ciężarowych. Na amatorskie potrzeby każdy but będzie dobry Co do braku czasu, to wygospodaruj chociaż te 10min po treningu, bo jednak nad brakiem mobilności pracować trzeba. Buty, tylko maskują problem. Buty od siadów do ciągów się nie nadają. Tzn robić się da, ale tutaj są inne potrzeby i jednak lepiej boso
Szacuny
767
Napisanych postów
16172
Na forum
18 lat
Przeczytanych tematów
292866
Do ciągów najlepsze buty to jak najniższe czyli płaskie, baletki proponuję, do siadów można ciężarowe a nawet można zamówić z wyższym podbiciem na pietach.
Szacuny
8
Napisanych postów
32
Na forum
7 lat
Przeczytanych tematów
51596