Wiosna na pełnej... Kusimy RABATAMI! SPRAWDŹ!
SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne Forum

Kelly's Quartz- dobry wybór?

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 32274

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 0
Witam wszystkich, jako że jestem nowicjuszem na tym forum:). Wczoraj kupiłem sobie Kelly's-a Quartza(wersja z tarczówkami- różni się osprzętem od tej bez tarczówek), i nie wiem, czy dobrze wybrałem. Ponieważ jestem słabo zorientowany w tematyce rowerowej, mam nadzieję, że powiecie mi conieco o Quartzu(tym z tarczówkami:p). Pozdro:)
1

Złemu tancerzowi prącie w tańcu mrowi.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 32 Wiek 42 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 789
troche racji w tym jest jak ktoś chce rower za 1500 z pełną amortyzacją tarczami i bóg wie czym to za taką cene dostaje wszystoko to ale z najniższej półki i takim tarczówką brakuje sporo do zwykłych dobrych vbrejków, umówmy się ze dobre tarcze do koszt przynamniej kilkuset złotych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 287
Nie wiem jak wersja z tarczami ale ja mam tą z v-brekami i jestem zaebiscie zadowolony. Kolorek ramy bym chciał mieć jak wersja z tarczami , ale tak poza tym to one się różnią łańcuchem, hamulcami i klamkami, a te tarczówki taki bajer chociaż shimano
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 0