Cześć, zapisałem się ostatnio na MMA. Trenowałem KickBoxing ok. 1.5 roku, ale z kilku powodów musiałem przestać. Teraz wróciłem do sportów walki i mam dylemat. Trenować KB, gdzie znam podstawy itd. (grupa zaawansowana), czy MMA gdzie musze się nauczyć podstaw zapasów i bjj. Na MMA jestem w początkującej grupie i mam problemy z dopasowaniem gabarytów partnerów. Co byście wybrali?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Ciekawa dyskusja się tutaj rozkręciła ;). Mi osobiście zależy bardziej zawodach, a nie ulicy, ale wiadomo na ulicy również się zdarza ;).
Ale na ulice to mi KB wystarcza (nie mówię, że z każdym wygram, bo są bardziej doświadczeni i z większymi gabarytami)
Ale na ulice to mi KB wystarcza (nie mówię, że z każdym wygram, bo są bardziej doświadczeni i z większymi gabarytami)
...
Napisał(a)
Ja bym pochodził jeszcze na KB z rok, półtora. Jak zobaczysz, że tempo progresu zaczyna spadać to przepisał bym się na BJJ, a potem na MMA. Nie mam zaufania do samego MMA, bo dla mnie to ostatnia faza podsumowująca i łącząca w całość solidne podstawy stójki i parteru.
...
Napisał(a)
Ernesto_MendozaJa bym pochodził jeszcze na KB z rok, półtora. Jak zobaczysz, że tempo progresu zaczyna spadać to przepisał bym się na BJJ, a potem na MMA. Nie mam zaufania do samego MMA, bo dla mnie to ostatnia faza podsumowująca i łącząca w całość solidne podstawy stójki i parteru.
Trochę źle sformułowałem tamto zdanie. Mam bjj 2 razy w tygodniu.
Zmieniony przez - gromakon w dniu 2017-01-13 12:12:18
...
Napisał(a)
gromakonJa bym wybrał to co mi bardziej pasuje. Poznałeś kicka. Teraz pochodź trochę na MMA. I rób to co Ci się podoba....Teraz wróciłem do sportów walki i mam dylemat [...] Co byście wybrali?