Witam. Jestem po biopsji nerek i lekarz powiedział, że jest powiększona liczba kłębuszków z tych wyników, ale że nie jest to jednoznaczne z kłębuszkowym zapaleniem nerek i że musze sie udać do poradni nefrologicznej na dalsze leczenie, białkomoczu mi wychodzilo 3g i takie pytanie mam, jak to wygląda z treningami sportów walki, bo słyszałem, że siłownia być może odpada. Do poradni ide dopiero w nowym roku a trening to moje cale zycie i ratunek i po prostu sie bez tego zle czuje.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
Myślę, że do sportów walki nie powinno być większych przciwskazań, nie wiem, jak to wygląda od strony uderzeń w te okolice nerek, ale same treningi na worku i tym podobne, bez samej wymiany ciosów powinno być ok.
A z brakiem treningu to współczuję, też teraz przerwa świąteczna i sobie człowiek chociaż walkę z cieniem zrobi :)
A z brakiem treningu to współczuję, też teraz przerwa świąteczna i sobie człowiek chociaż walkę z cieniem zrobi :)
1
Siła ponad wszystko.
...
Napisał(a)
Konsultuj ze swoim lek prowadzącym, co i w jakim zakresie można Ci robić, najlepiej. Może lek med sportowej w porozumieniu z Twoim lek będzie lepszym wyborem.
1
doping & zdrowie
...
Napisał(a)
Po to wykonujesz badania i chodzisz po lekarzach, specjalistach, żeby nie tylko zrobić badania i wiedzieć co Robię dolega, ale również skonsultować ten problem, swoje podejście do aktywności fizycznej, odżywiania, czy innych aspektów życia. Niekoniecznie na forum sportowym. Przy kolejnej wizycie tak też sugeruję Tobie zrobić.
Osobiście nie mam pojęcia jak aktywność fizyczna ma się do tego typu problemu. Jeżeli już, to wydaje mi się, se w większym stopniu odżywianie.
Jeżeli myślisz, że trening sportów walki związany jest z uderzeniami w nerki, to zdecydowanie tak nie jest.