Witam, jako że jestem w tym temacie zielony, a chciałem dobrze ustalić sobie dietę i słyszałem różne opinie na ten temat prosiłbym was o powiedzenie jaka jest wasza opinia na temat kotletów sojowych. Wiem że mają dużo białka, ale w czym tkwi haczyk, bo przecież gdyby to było takie proste nie kupowaloby się odżywek które są znacznie droższe.. ponadto chciałbym wiedzieć z czym najlepiej je jeść i na czym smażyć, czy dobra jest np. oliwa z oliwek? Chodzi mi o to by jak najmniej tuczyły + żeby była jak najmniejsza zawartość tłuszczu. Dzieki z góry za odpowiedź, pozdrawiam.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
Żeby była jak najmniejsza zaw. tłuszczu nie smaż, a gotuj z wegetą.
Jesli chodzi o haczyk to dyskusja na ten temat była na tym forum nie jeden raz, patrz wyszukiwarka.
Jesli chodzi o haczyk to dyskusja na ten temat była na tym forum nie jeden raz, patrz wyszukiwarka.
---NIech MOC będzie z Wami---
...
Napisał(a)
przeczytałeś tylko 1 arytkuł , poczytaj troche to wszystko było.
Kotlety sojowe maja słabe przyswajalne białko i są ciężko strawne , najlepiej z diety je wyrzucić nie przynosza nic dobrego.Na oliwie z oliwek nie warto smażyć bo utlenia się i szkoda kasy.Lepiej na parze , dusić na wodzie lub gotowane.
Kotlety sojowe maja słabe przyswajalne białko i są ciężko strawne , najlepiej z diety je wyrzucić nie przynosza nic dobrego.Na oliwie z oliwek nie warto smażyć bo utlenia się i szkoda kasy.Lepiej na parze , dusić na wodzie lub gotowane.
...
Napisał(a)
Rozumiem, a jakie posiłki są waszym zdaniem najlepsze jeśli chodzi o diete BEZTŁUSZCZOWĄ. Wiem, że na pewno warzywa, owoce, parę ryb, ale co polecilibyście jeszcze, coś po czym nie czuje sie głodu (solidny posiłek) i nie zawiera tłuszczu
...
Napisał(a)
SOLIDNY POSILEK ZAWIERA TŁUSZCZ!!!