Szacuny
383
Napisanych postów
551
Na forum
20 lat
Przeczytanych tematów
7839
Chciałbym porobić sobie kursy na trenera personalnego. Wczytałem, że w sieci jest cała masa pseudo kursów.
Czy jest w stanie polecić ktoś naprawdę rzetelny kurs gdzie będzie dużo wiedzy praktycznej.
Najbliżej mi do podejścia pod kątem zdrowia, treningu funkcjonalnego. Ale chciałbym pełen pakiet sobie zrobić, żeby móc dostać pracę na siłowniach i faktycznie pomagać, a nie szkodzić ludziom.
Tematem treningów interesuję się już długo. Kiedyś siłownia i ciężary. Zdrowe jedzenie a ostatnio zdrowie, trening funkcjonalny, aktywizacje, mobilizacje, wzorce ruchowe, oddychanie itp.
Więc wiedza już jakaś podstawowa jest, tylko taka strasznie porozrzucana, nie mam doświadczenia w trenowaniu ludzi. Myślę, że dobry kurs by mi pomógł wszystko uporządkować.
Znalazłem na przykład ofertę ze szkoły ast, trener personalny pro gold. Dużo szkoleń za około 4200 zł. Ale skąd Ja mam wiedzieć, czy to nie jest nabijanie kasy? I czy to będzie najlepsze szkolenie jakie mogę znaleźć...
"Lepiej być sądzonym przez ludzi 12-stu , niż niesionym przez 4-ech na wieki do piasku"
Karramba
Szacuny
17763
Napisanych postów
132940
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
1464506
Zapoznaj się z programem jaka tematyka, ile godzin, ja robiłem weekendowo w PAS, chyba 7-8 zjazdów weekendowych, no i tam nie było tak że płacisz i zdajesz, masz 3 egzaminy, ogólny pisemny, kolejny pisemny specjalistyczny i praktyczny, bez zdania egzaminu nie dadzą Ci uprawnień.
Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.
Szacuny
383
Napisanych postów
551
Na forum
20 lat
Przeczytanych tematów
7839