na wstępie mojego tematu chciałbym przybliżyć Wam swoją osobę. Tak więc nazywam się Mariusz Czerniewicz, urodziłem się 28.09.1989r. w Olsztynie, mam 179cm wzrostu, studiuję budownictwo . Moje życie od najmłodszych lat było związane z rywalizacją sportową, przez 15 lat grałem piłkę nożną, nie łatwo było zrezygnować z tej dyscypliny, ale innego wyboru nie było, ponieważ odnalazłem w życiu nową miłość- sporty sylwetkowe.
Jestem zawodnikiem w pełni naturalnym i szczerze wierzę w to, że mogę się realizować w sportach sylwetkowych obierając taką właśnie drogę. Najbardziej odpowiadają i zarazem imponują mi sylwetki stricte klasyczne, podziwiam w nich estetykę ciała, jego proporcjonalność i wysoką formę startową, nie ukrywam, że właśnie w takim kierunku chciałbym zmierzać jako zawodnik. Bardzo atrakcyjna jest dla mnie także branża fitness modelingu, w której również zamierzam realizować swoje marzenia.
W 2010r. jako fitness model zostałem „Face of Men’s Health 2010”.
19 maja 2012r. zadebiutowałem na scenie kulturystycznej i… zostałem MISTRZEM POLSKI W KULTURYSTYCE (U-23), to był najpiękniejszy dzień mojego życia. Nigdy wcześniej nie czułem takiego spełnienia i radości w sercu. MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ, ale trzeba o nie walczyć ze wszystkich sił i wkładać w tę walkę całe swoje serce, aby przeżyć tak wspaniałe uczucie... Ja kulturystyce poświęciłem wszystko, w zamian dostałem najpiękniejszą chwilę w życiu... Dziękuję.
Kolejnym spełnionym marzeniem było otrzymanie powołania do kadry Polski w kulturystyce i reprezentowanie Ojczyzny na Mistrzostwach Świata w Kazaniu, które odbędą się 2 czerwca 2012r.