Witam, jestem początkujący a moim celem jest masa zamierzam ułożyć plan FBW, diete jakąś tam mam a moim problemem jest to że mięsień najszerszy grzbietu lewej strony ciała jest lepiej rozwinięty niż ten sam po prawej do tego na odwrót jest z ramionami, prawe ramię jest lepiej umiesnione niż lewe, w obwodzie bicepsa jest około 2 cm różnicy. Jakimi ćwiczeniami nadrobić takie zaległości proszę o pomoc osoby które wiedzą co w moim przypadku zrobić.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
Waga :65 około może więce j o 0,5 kg
Wzrost :172
Cel treningowy :masa głownie uwydatnienie klatki piersiowej
Staż treningowy na siłowni : na siłowni zerowy
Uprawiane inne sporty : bieganie
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : w tej chwili tylko hantle max 32 kg na jednej, drążek do podciągania na podwórku, krzesła imitujące poręcze do pompek, po wakacjach mam dostęp do siłowni
Dieta : na mase, jestem ektomorfikiem i wcześniej wpompowywałem w siebie duże ilości cukru z napoi kolorowych głownie coli.
Przeciwskazania medyczne : Niesymetryczne mieśnie, zapomniałem o najważniejszym mam krzywy kręgosłup przekrzywiony w lewą stronę
Zażywane suplementy : brak
Waga :65 około może więce j o 0,5 kg
Wzrost :172
Cel treningowy :masa głownie uwydatnienie klatki piersiowej
Staż treningowy na siłowni : na siłowni zerowy
Uprawiane inne sporty : bieganie
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : w tej chwili tylko hantle max 32 kg na jednej, drążek do podciągania na podwórku, krzesła imitujące poręcze do pompek, po wakacjach mam dostęp do siłowni
Dieta : na mase, jestem ektomorfikiem i wcześniej wpompowywałem w siebie duże ilości cukru z napoi kolorowych głownie coli.