Był bym bardzo wdzieczny jak by mi ktoś doradził jakiś prohormonik jest dobry na mase dużą mase ;] Nawet dwa zebym mógl je złączyc interesuje mnie 2 mocne środki ! Diete dostosuje i suplemety , oslonki też obowiązkowo ankiety nie podaje bo nie chce rozpiski tylko prosze o środki wiek 22lata 85kg pozdrawiam dzieki
...
Napisał(a)
Witam serdecznie panowie pisze z prożba miałem teraz przerwe i nie ćwiczyłem 6 miesiecy spowodowana wyjazdem zamieżam wrucić od poczadku listpada i mam prze smaki na PH ! Tylko w tym jestem zielony ;/ troszke cykli kiedyś miałem ale z PH nigdy kątaktu .
Był bym bardzo wdzieczny jak by mi ktoś doradził jakiś prohormonik jest dobry na mase dużą mase ;] Nawet dwa zebym mógl je złączyc interesuje mnie 2 mocne środki ! Diete dostosuje i suplemety , oslonki też obowiązkowo ankiety nie podaje bo nie chce rozpiski tylko prosze o środki wiek 22lata 85kg pozdrawiam dzieki
1
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
A czemu zalezy ci na PH, bo sa ogolno dostepne?? Jest pare relacji , poszukaj i poczytaj
Ripped to perfection
...
Napisał(a)
Po prostu chciałem tego sprubowac ! Jak brałem SAA byłem zadowolony nie powiem bo fajna żecz ale teraz chce PH . Rozmawiałem ze znajomymi na siłce to oni wspieraja tylko polski koks i wiele mi nie powiedzieli o PH bo też są w tej sprawie zieloni dlatego sie znalazłem tu :D I licze na pomoc z waszej strony
...
Napisał(a)
Ripped to perfection
...
Napisał(a)
Polecam najpierw się rozruszać na siłowni bez niczego, względnie jakiś stack przedtreningowy pomp na kreatynie, i wcale nie jestem przeciwniekiem SAA czy PH
co do PH polecam:
EPISTANE, M-DROL, H-DROL, AVAR, MASSDROL, TRENADROL, E-POL, METHYL 1-D, FINAFLEX 550-XD