Szacuny
0
Napisanych postów
2
Na forum
11 lat
Przeczytanych tematów
10
Witam, jestem nowicjuszem jeśli chodzi o odżywianie. Warunki mieszkalne można powiedzieć skazują mnie na zakupy wyłącznie w lidlu. I tu moje pytanie, jakie pieczywa najlepiej tam kupować? Do tej pory kupowałem bułki zwykłe kajzerki lub z sezamem. Do tego tosty (mam 2 'maszyny' do ich robienia na ciepło). Zdaję sobie sprawę, że jest to niezdrowe, pieczywo było wcześniej mrożone, ale jest smaczne i pod ręką. Chleba żytniego tam nie zastanę niestety... Ktoś ma jakieś sugestie? Nie mam pojęcia nawet ile jest tam mikroskładników. Pozdrawiam
P.S. Nie krzyczcie jak zły dział
Jest liderem w tym dzialeSzacuny
6313
Napisanych postów
78021
Na forum
21 lat
Przeczytanych tematów
766925
Pieczywo jest nieodłącznym elementem większości osób. Sporo osób lubi zjeść kawałek chleba, czy bułkę, z mięsem, rybą, nabiałem, czy jajkami. Warto jednak wiedzieć o tym jakie pieczywo należy wybierać kupując je w sklepach. Bez wątpienia nie powinno być to pieczywo pszenne. Warto bazować na:
Istotne jest to, aby pieczywo które kupujemy nie było miękkie, gąbczaste i puszyste. Dobrej jakości chleb jest ciężki i mokrawy. Zdecydowanie warto zwracać uwagę na skład. Tak, aby nie było w nim mąki pszennej, polepszaczy, karmelu, czy słodu jęczmennego. W Lidlu bez wątpienia znajdziesz dobrej jakości pieczywo razowe ze słonecznikiem, czy bułki owsiane. Sklep ten jest dość dobrze wyposażony w niezłej jakości pieczywo.
Poza tym pamiętać musisz o tym, że masz do wyboru również inne źródła węglowodanów, takie jak:
Szacuny
0
Napisanych postów
102
Na forum
12 lat
Przeczytanych tematów
1472
na prawdę nie masz nigdzie w pobliżu piekarni?? ja mieszkam na zadupiu a mam 2 piekarnie nie daleko, pieczywa marketowe staram się omijać, a różnica na chlebie żytnim z piekarni a np. z biedronki to już niebo a ziemia
Szacuny
0
Napisanych postów
2
Na forum
11 lat
Przeczytanych tematów
10