Cześć szukam dobrego a w przystępnej cenie dietetyka. Ćwiczę od 1,5 roku i nigdy nie miałem diety. Przez ostatni miesiąc strasznie przytyłem co prawda trening na masę ale brzuch zrobił mi się straszny (jak siedzę widzę dwie opony) aż sam nie mogę na niego patrzeć. Wzrostu mam 169cm a waga 72kg. W internecie szukałem dietetyka ale każdy jeden był strasznie drogi. Czy ktoś może polecić mi dietetyka w Lublinie?. Z góry dziękuję
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
jak konsultacje w gabinecie są dla Ciebie drogie skorzystaj z ofert online, np plany potreningu.pl są w przystępnej cenie, a konsultacje również odbywają się z dietetykami i trenerami.
TRENER PERSONALNY/(PSYCHO)DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: [email protected]
...
Napisał(a)
Jak dla mnie są drogie w lublinie ceny wynoszą 180zł tak jak mówiłem nigdy nie korzystałem z porad dietetyka więc nie wiem czy 180zł to normalna cena czy duża.
...
Napisał(a)
wszystko zależny od zakresu usługi
Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja dla zaawansowanych kontakt
https://www.instagram.com/tomq.bb/
...
Napisał(a)
dokładnie, jeżeli ktoś kasuje za każdą wizytę, nawet kontrolną tyle samo, to można uznać, że to faktycznie drogo, więc tak jak pisałem rozważ plany potreningu.pl .
TRENER PERSONALNY/(PSYCHO)DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: [email protected]
...
Napisał(a)
Polecam również poczytać trochę forum, artykuły i zgłębić swoją wiedzę na temat żywienia. Jeżeli jednak chcesz mieć wszystko podane na talerzu a wiedza niekoniecznie Cię interesuje, to jak najbardziej on-line.
Moderator działu Odżywianie
...
Napisał(a)