Szacuny
867
Napisanych postów
1401
Na forum
9 lat
Przeczytanych tematów
70169
Cześć,
Co zrobić w przypadku pojawienia się problemów z pamięcią i koncentracją u w miarę młodej osoby (30 lat) u której do tej pory nie było z tym problemów? Wiadomo, że sytuacja jest jaka jest i ciężko dostać się do lekarza, typu neurolog, czy zrobić badania. Jakieś sugestie?
Szacuny
867
Napisanych postów
1401
Na forum
9 lat
Przeczytanych tematów
70169
Ok, ale co z krwi robić oprócz morfologii? Ja myślałem może o rezonansie głowy, czy tym podobne badania u neurologa, ale nie znam się na tym kompletnie. Myślę, że aktualnie każdy ma większy poziom stresu, niż kiedyś, z jedzeniem jakoś problemu nie mam ostatnio. Supli biorę magnez, wit D i B complex.
Zmieniony przez - Marcin44 w dniu 2020-11-16 12:40:53
Zmieniony przez - Marcin44 w dniu 2020-11-16 12:41:22
Szacuny
143
Napisanych postów
2284
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
24765
Trzeba sobie otwarcie powiedzieć, że rzadko który neurolog w ramach NFZ pchnie Cię na rezonans, jeżeli powiesz mu, że ostatnio masz problemy z pamięcią i koncentracją.
Jaki masz tryb życia? Jak z aktywnością? Pracujesz o stałych porach? Miałeś ostatnio jakiś poważniejszy uraz głowy? W rodzinie jakieś problemy neurologiczne? Jakieś bóle głowy, zawroty?
I czym właściwie charakteryzują się te problemy z pamięcią? Zapominasz po co wyszedłeś z domu, czy co jadłeś przedwczoraj na obiad?
Zmieniony przez - Ashardon w dniu 2020-11-16 13:58:16
Szacuny
867
Napisanych postów
1401
Na forum
9 lat
Przeczytanych tematów
70169
Co do lekarza to pewnie trzeba będzie iść prywatnie i tak, bo teraz tylko teleporady na nfz. (Jak ktoś zna dobrego z własnego doświadczenia, to poproszę o polecenie, na priv).