Wiosna na pełnej... Kusimy RABATAMI! SPRAWDŹ!
SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne Forum

Przewlekłe zapalenie prostaty

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 759239

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 14
Choruję na przewlekłe zapalenie prostaty od 5 lat, jestem lekarzem, u mnie pomogła kuracja levoxa 500 mg raz dziennie przez 12 miesięcy, poprawa nastąpiła dopiero po 10 miesiącach brania antybiotyku, nie będzie poprawy po 2 tygodniach lub miesiącu, sorry takie są fakty, parę tyś pójdzie na kurację, antybiotyki penetruja do prostaty dopiero po 6 miesiącach, wszystko to jest opisane na amerykańskich forach, mi pomógł kumpel pulmonolog który chorował na to samo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 87
Doktorek to powiedz mi proszę jedno. Dlaczego Levoxa i dlaczego tak długa kuracja? Jakie stosowałeś uzupełnienie flory, jaka dieta itp.
Ja lekarzem nie jestem, ale co nieco "liznąłem" tematu. Teraz wolę zapobiegać niż leczyć.

Zmieniony przez - Norbertp83 w dniu 2016-10-27 18:50:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 80 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5220
Bibik2
kuracja levoxa 500 mg raz dziennie przez 12 miesięcy, poprawa nastąpiła dopiero po 10 miesiącach brania antybiotyku, nie będzie poprawy po 2 tygodniach lub miesiącu, sorry takie są fakty,

I cóż z tego, jak po takim okresie antybiotyku organizm zagrzybiony na maxa. W jelitach jeden grzyb, drożdżyca, candida. Potem rak niemal pewny.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący