Nazywam się Mariusz, będę prowadził dziennik treningowy i opisywał przygotowania do zawodów kulturystycznych w obecnym sezonie.
Na wstępie chciałbym podziękować firmie TREC za przyjęcie mnie do elitarnej grupy TREC TEAM ATHLETES. Postaram się godnie reprezentować firmę swoją formą, wiedzą i doświadczeniem.
Pokrótce o sobie: sportami siłowymi zajmuję się od 16 roku życia (obecnie 28lat na karku) z małymi przerwami. Moim największym osiągnięciem jest akademickie v-ce mistrzostwo Polski w Trójboju Siłowym w kategorii do 82,5kg. W tym roku postanowiłem zadebiutować na marcowych zawodach w Ostrowi Mazowieckiej. Po półrocznych przygotowaniach zająłem 3 miejsce w swojej kategorii do 90kg. Miałem identyczną ilość punktów, co zawodnik z drugiego miejsca, ale o mojej dalszej lokacie zadecydowała wyższa waga

Za 3 tygodnie planuję wystartować na Mistrzostwach Polski i eliminacjach Mistrzostw Świata federacji NAC w Lęborku. Kolejny start planowany jest 6 dni później w Starogardzie Gdańskim na Mistrzostwach Polski federacji WBBF. Niestety przez chorobę nie wystartuję na najbliższych MP IFBB w Mińsku. Gdybym ogarnął się kilka dni wcześniej, myślę, że spkojnie wyrobiłbym sie z formą. Ale wolałem odpuścić i nie jechać po to aby pojechać, tylko wolałem podciągnąć się, poprawić jeszcze parę mankamentów i pojawić się 12 i 18 maja na scenie.
Trenuję i przygotowuję się pod okiem Adama Kosackiego. Trener mimo wszystko dopingował mnie abym wychodził w Mińsku, bo uważał że forma jest dobra, ale ja wolę mięć bardzo dobrą

Trening na 3 tyg. przed startem:
Poniedziałek - Klatka, brzuch, 1h aero
Wtorek - Nogi, 1h aero
Środa - wolne, 1h aero w domu
Czwartek - Plecy, brzuch, 1h aero
Piątek - Barki, 1h aero
Sobota - Biceps, Treiceps, brzuch, 1h aero
Niedziela - wolne, 1h aero w domu
Suplementacja na 3 tyg. przed startem:
Bcaa - po treningu siłowym 10g
Glutamina - po siłowym 10g
Izolat białka - do śniadania 30g, po siłowym 30g, do kolacji 50g
Carbo - po siłowym 60g
Witaminy/Minerały
Omega 3