Co sądzicie o tym sprzęcie? Jestem początkujący/"średni".
Widziłem też inne rowery na allegro, ale większość jest typowa do jazdy ekstremalnej bez przerzutek itp. a ja czasem chciałbym zrobić nieco dłuższa trasę mówię o parudziesięciu kilometrach.
Zmieniony przez - NasteQ w dniu 2009-10-22 22:31:35
Szacuny
11182
Napisanych postów
51930
Na forum
25 lat
Przeczytanych tematów
57816
Niestety rower waży niecałe 15kg to sporo, ale w tej cenie raczej nie dostane lżejszego :/. Powiedzcie mi w ogóle co sądzicie o tej marce i o tym rowerze osprzęcie itp.
A po co od razu kewlarowe opony ??
Zmieniony przez - Nasteq w dniu 2009-10-27 21:45:41
Szacuny
32
Napisanych postów
2267
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
22106
kewlarowe oponu , poniewaz z tego co wyczytalem chodzi o extremalna jazde , wiec przy skokach takie opony sa niezbedne tzn wzmacniane wloknami kewlaru , odnosnie osprzetu to sie nie wypowiem bo w tej klasie rowerow na osprzecie sie nie znam i nie chce cie wprowadzac w blad
Only For Champions , Wroclaw / Den Haag
NASM Personal Trainer 01-05-10
FMS Expert 06-12-11
Szacuny
0
Napisanych postów
7
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
54
kewlarowe oponu to szmacianki, łatwo jest je zniszczyć. Ciężko jest złożyć rower kóry pasuje do drtu, streetu i dh. Jeżeli chcesz streetowo_dirtowy rower złóż coś na małej ramie single speedzie, ze sztywnym widelcem ewentualnie amartyzatorem o małym skoku. Jeżeli rower ma koniecznie służyć do dh i przejaźdżek polecam Dragstara/destroyera + jakiś amorek 100-130mm skoku. Ale moim zdaniem Budowa roweru do dh i stretu w jednym jest bez sensu, ponieważ to dwa najbardziej różniące się typy rowerów.
Szacuny
11182
Napisanych postów
51930
Na forum
25 lat
Przeczytanych tematów
57816
To może inaczej bo widzę że nie za bardzo wiecie o co mi chodzi xD