Hm nie wiem czy dobrze trafiłem ale Fitness jakoś najbardziej mi się kojarzy z Gimnastyką, dobra przechodzę do sedna. Jestem studentem 1roku AWF, muszę wykonać następujące zadanie na zajęcia z Gimnastyki, mianowicie o rozpiskę rozgrzewki Gimnastycznej według kolejności:
1.Ćw. Ramion
2.Ćw. Tułowia w płaszczyźnie strzałkowej w przód
3.Ćw. Nóg
4.Ćw. Tułowia Czołowej
5.Ćw. Ramion i Nóg
6.Ćw. Tułowia w płaszczyźnie strzałkowej w tył
7.Ćw. Mięśni brzucha
8.Ćw. Tułowia w płaszczyźnie złożonej
9.Ćw. Równoważne bez przyrządów
10.Podskoki
np. Ćw Ramion
Pozycja Wyjściowa - postawa stojąc w małym rozkroku na 1-wznos RR w przód ze wspięciem na palcach stóp na 2-opust RR w dół i postawa j.p.w na 3-wymach RR przodem w górę i wspięcie na palcach na 4-opust RR przodem w dół j.p.w
Muszę wykonać cały konspekt i po kolei rozpisać każde ćwiczenie, od deski do deski, ten przykład jest wzięty z książki, jestem kompletnie zielony z tego, w Sobotę mam wprowadzić rozgrzewkę gimnastyczną na zajęciach i nie wiem jak się za to zabrać :(
Jeśli znalazła by się osoba która była by mi wstanie pomóc niech napisze.
Bless
P.S Bardzo to dla Mnie ważne, sprawa życia i śmierci
Zmieniony przez - LordTorez8 w dniu 2008-04-16 12:42:04
1.Ćw. Ramion
2.Ćw. Tułowia w płaszczyźnie strzałkowej w przód
3.Ćw. Nóg
4.Ćw. Tułowia Czołowej
5.Ćw. Ramion i Nóg
6.Ćw. Tułowia w płaszczyźnie strzałkowej w tył
7.Ćw. Mięśni brzucha
8.Ćw. Tułowia w płaszczyźnie złożonej
9.Ćw. Równoważne bez przyrządów
10.Podskoki
np. Ćw Ramion
Pozycja Wyjściowa - postawa stojąc w małym rozkroku na 1-wznos RR w przód ze wspięciem na palcach stóp na 2-opust RR w dół i postawa j.p.w na 3-wymach RR przodem w górę i wspięcie na palcach na 4-opust RR przodem w dół j.p.w
Muszę wykonać cały konspekt i po kolei rozpisać każde ćwiczenie, od deski do deski, ten przykład jest wzięty z książki, jestem kompletnie zielony z tego, w Sobotę mam wprowadzić rozgrzewkę gimnastyczną na zajęciach i nie wiem jak się za to zabrać :(