Szacuny
0
Napisanych postów
18
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
1100
Witam mam 26 lat , sylwetka wysportowana , jestem amatorem ale za 1,5 miesiąca mam brać udział w zawodach na 50 m , na basenie udało mi się przepłynąć 50m w czasie 34 sek. , czy możliwe będzie żebym z szedł w granice 29-30 sek .. w półtora m-ca ? , i prócz pływania jak ćwiczyć na lądzie żeby poprawić siłę pływania.
Bardzo poważnie podchodzę do tematu, więc proszę o konkrety , a na pewno efekt za 1,5 m-ca opisze w tym wątku . Pozdrawiam
Szacuny
21
Napisanych postów
548
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
6397
Napisz proszę jaki styl :) kraul, delfin? Pracuj nad techniką, najlepiej poproś jakiegoś trenera o lekcję, gdyż na forum ciężko jest korygować błędy :)
Dzień bez treningu to dzień stracony...
ZAPRASZAM NA BLOG - FITNESS, IRONMAN, KARATE
http://bartoszdabrowski.pl
Szacuny
5
Napisanych postów
759
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
13164
Na forum ciezko okreslic w czym mozesz sie poprawic. ale jednak 1.5 miesiaca to za malo zeby zejsc o 5 sekund. czas ok 30s jest juz dosc wysrubowany jak na amatora.
Mysle ze mozesz popracowac nad nawrotem do tego plywac duzo z deska no i poprawic skok do wody.
Szacuny
0
Napisanych postów
18
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
1100
pływałem to na basenie 25m , nawrotu nie umiem ( będę się uczył powoli) i nad skokiem pracuje , treningi mam 5x w tygodniu z rana 2h . mój plan to zbicie 1 sekundy na tydzień , do tego po południu albo pobiegam albo właśnie pompki itp , i takie pytanko ... czy jeśli mam trening z rana ... to wskazane jest żebym drugi raz na basen poszedł wieczorem około 19-20 jeszcze popływać ???
Szacuny
10
Napisanych postów
1443
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
7276