Szacuny
0
Napisanych postów
147
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
3629
Czy może macie jakąś siłownie do polecenia w Olsztynie? Chciałabym się zapisać i szukam jakiejś fajnej. Dobrze by było gdyby był tam jakiś trener (ponieważ nie znam się jeszcze za dobrze na tym, bo to dopiero moje początki) i nie za wysoka cena. Proszę o odpowiedź i z góry dziękuję :)
Szacuny
7
Napisanych postów
1240
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
8570
Pewnie rozpietki trzaskal hehe.
No jej pewnie sie nie przydadza, ale faktem jest ze w silownaich czesto nie zwracaja uwagi na hantle, stoi pelno dziwnych maszyn a hantle koncza sie na 20kg
Don't be afraid to be weak,
don't be too proud to be strong.
Szacuny
7
Napisanych postów
1240
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
8570
Polecam silownie w domu kultury alternatywa. Niedroga bo dla studenta 60zl za 12 wejsc w iesiacu czyli 3x w tygodniu. Prowadzacy zna sie na rzeczy i mozna o wszystko pytac jesli sie nie zna podstaw. A poza tym mozna sie dogadac dobrze i nawet jak zostaje wejsc to mozna je wykorzstac po uplywie miesiaca
Sam tam uczeszczam i jestem zadowolony, towarzystwo tez mile, nie ma zadnych problemow.
Zmieniony przez - diablos666 w dniu 2010-01-31 22:21:08
1
Szacuny
0
Napisanych postów
147
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
3629
a co możecie powiedzieć o body perfect, kinetic i Fitness Sport Studio. Ogólnie do tego fitness sport studio bym miała najbliżej, ale nie wiem jak atmosfera i czy jest trener itp. W kineticu trochę drogę. A jakie są wasze opinie?
Szacuny
7
Napisanych postów
1240
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
8570
O tych sie nie bd wypowiadal bo w zadnej nie bylem, ale kolega mi mowil ze w body perfect jest ciekawie i tez da sie pocwiczyc, z tym ze tam juz cena troche wyzsza. O reszcie nie wiem jak tam jest
Szacuny
0
Napisanych postów
19
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
8218