Szacuny
0
Napisanych postów
14
Na forum
19 lat
Przeczytanych tematów
247
ja polecam ONE FIT w nowym świecie na krakowskiej (największa w rzeszowie - tylko sztangielki do 40 kg :/ reszta rewelacja...) W cenie można chodzić na dodatkowe zajęcia np z boksu :)
Polecam
Szacuny
0
Napisanych postów
36
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
6809
Witam!
Szukam siłowni w Rzeszowie na okres ok 2 miesięcy- będę chodził 2, max 3x w tygodniu (dla mnie to dodatek do treningu wytrzymałościowego - kolarstwo).
Mieszkam na Zalesiu, ale często jestem też w okolicach centrum (Plac Wolności).
Nie mam zbyt dużych wymagań co do sprzętu, jeżeli chodzi o trening siłowy jestem raczej początkujący. Dobrze jakby była czynna w weekendy (również niedziela).
Szacuny
4
Napisanych postów
135
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
19158
Co do siłowni Hercules na Zalesiu(ona sie chyba Pitt Bull nazywa) to jest na ulicy Krokusowej, chodziłem kiedyś - karnet open - 60zł, siłownia ok, właściciel zna się na rzeczy.
Polecam siłownię Paco Gym, ale jest dużo dalej na ul. 17 pułku piechoty(miedzy langiewicza a dąbrowskiego) bardzo fajna atmosfera, ogólnie chyba zostanę tam na dłużej. Karnet open również 60zł
Na akademikach na ul. Cichej jest 1.02 otwarcie siłowni o 16, jak chcesz możesz wpaść, tam będziesz miał chyba dość blisko:)
Zmieniony przez - rodstewart w dniu 2011-01-29 19:06:40
Szacuny
2
Napisanych postów
742
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
17972
jaka obecnie polecicie siłownie ?
myslę nad cool gymem w grafice lub o extreme fit na rosirze, jak tam z zainteresowaniem? dużo ludzi?
Ewentualnie one fit w nowym świecie...
Szacuny
7
Napisanych postów
341
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
7447
Mógłby ktoś podać dokładny cennik karnetów na siłownie w nowym świcie ONE FITNES tylko nie te co są na stronie bo tam tylko 2 karnety są opisane a jest ich chyba z 6 rodzajów.Szczególnie interesuje mnie karnet studencki/osoba ucząca do 16 oo.
Szacuny
22
Napisanych postów
1192
Na forum
16 lat