Szacuny
13
Napisanych postów
22
Na forum
11 lat
Przeczytanych tematów
247
nadszedł czas rejestracji, wyboru dokładnego kierunku na tej uczelni. Jak uważacie co będzie lepszym wyborem? informatyka, mechatronika czy elektronika i telekomunikacja? na mechatronikę jest najmniej miejsc więc najciężej będzie się tam dostać ale mogłoby się udać tylko nie wiem czy warto. Orientuję się ktoś w tym co byłoby najlepszym wyborem jeżeli chodzi o uczelnie? który z tych kierunków jest najcięższy i po którym będę najwięcej umiał? :D
Szacuny
9
Napisanych postów
44
Na forum
12 lat
Przeczytanych tematów
1798
Po żadnym. Studia wojskowe szkolą gorzej niż cywilne. A cywilne szkolą i tak marnie. Bez pracy własnej nie będziesz umiał nic.
Mechatronika to przede wszystkim sprawy mechaniczne, związane ze sterowaniem i programowaniem. Do tego rysunki i projektowanie.
EiT studiuję ja. Uważam, że kierunek daje fajne podstawy wiedzy na temat komputerów, elektroniki i sieci. Jest to z tych 3 kierunek najszerszy co jest zarówno wada jak i zaletą.
Infa - nie mam pod ręką nikogo znajomego ale generalnie jeśli nie przeraża Cie siedzenie przy kompie od rana do nocy, nie masz problemów z matmą i wiesz, że programowanie albo sieci Cię interesują (na prawde!) to śmiało. Jeśli masz dokładniejsze pytania to pisz.
Odnośnie cięzkości to na wacie mniej wiecej kształtuje się to tak Wydział elektroniki (energetyka > eit) moim zdaniem pod względem ciężkości WME - mechanika i budowa maszyn WCY - infa Reszta kierunków jest ciut lżejsza (opiniowo) chociaż wcale tak nie musi być.
Szacuny
3
Napisanych postów
27
Na forum
11 lat
Przeczytanych tematów
335
Biorąc pod uwagę że jak do tej pory próg na chemię wojskową wynosił 76 pkt przy 15 miejscach a w tym roku limit miejsc wynosi 5 to jak myślicie, jaki może być próg w tym roku?
Szacuny
13
Napisanych postów
22
Na forum
11 lat
Przeczytanych tematów
247