Na pewno ktoś tam mnie powinien kojarzyć z czarnego forum, gdzie przez długi czas prowadzę i prowadziłem dziennik. Także nie chce mi się opisywać wszystkiego po kolei jak było xD w skrócie można to opisać tak:
ćwiczyłem, popełniałem błędy, uczyłem się na nich (nie zawsze, więc niektóre popełniałem kilka razy), zdobywałem wiedzę i tak sobie żyję 2,5 roku. Moja przygoda z siłownią zaczęła się 13 marca 2012 roku. Od niedawna jestem trenerem personalny i instruktorem siłowni, aktualnie szukam pracy i studiuję prawo.
I ankieta, żeby to wizualnie lepiej wyglądało i łatwiej się czytało leniom :D w nawiasach dam liczby, od których zaczynałem dla porównania
Wiek - 21lat
Wzrost – 180cm (179cm)
Waga – 92,2kg (89kg)
Pas – 84cm (92cm)
Talia – 83cm (90cm)
Udo – 64cm (58cm)
Łydka – 43cm (40cm)
Ramię – 41cm (35cm)
Przedramię – 36cm (31cm)
Dieta: – IIFYM - aktualnie 2750kcal / 210-220g białka / 60-70g tłuszczu / 310-345g węglowodanów. Głównie jem 3posiłki dziennie.
Wyniki siłowe:
Martwy ciąg klasyczny - 220kg
Martwy ciąg sumo - 215kg
Wyciskanie sztangi leżąc - 135kg (nie na zaliczenie)
Przysiad - 165kg
Trening:
Generalnie do końca roku chcę poprawić wyniki siłowe, od nowego roku coś będę kombinował fajnego.
Poniedziałek i Czwartek:
1. Wyciskanie sztangi skos dodatni 4x5-8
2. Wyciskanie hantli leżąc 4x8-10
3. Podciąganie na drążku podchwytem 3x5-8
4. Wiosłowanie sztangi nachwytem 3x8-10
5. Pompki na poręczach 3x5-8
6. Przysiad tylni 3x5
7. Brzuch 3s
Wtorek i Piątek:
1. Szrugsy 4x8-10
2. Wiosłowanie hantlami na ławce 3x8-10
3. Wyciskanie żołnierskie sztangi 3x5-8
4. Podciąganie sztangi do brody 4x8-10
5. Uginanie sztangi stojąc 4x8-10
6. Przysiad tylni 3x5
7. Brzuch 3s
Suplementacja: