Wiosna na pełnej... Kusimy RABATAMI! SPRAWDŹ!
SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne Forum

Trening interwałowy, jak szybko można schudnąć?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5213

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 455
Witam :) jestem początkująca i mam pytanie. Wykonując interwały 4-5 razy tygodniowo po ok godzinie jakich efektów mogę się spodziewać po jednym miesiącu? Rzeczywiście takich "wow"? Oczywiście przy zbilansowanej diecie i odpowiednio wyliczonych kcal. Zależy mi żeby w ciągu miesiąca schudnąć 5-6 kg więc będę naprawdę bardzo wdzięczna za wszelkie rady.

Zmieniony przez - Pastela11 w dniu 2018-09-10 22:28:04
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6840 Napisanych postów 62862 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 784508
Pastela11
rion10
Po godzinie sensownych interwałów to byś wychodziła na klęczkach przy założeniu, że forma jest bardzo dobra.

W ciągu miesiąca 5-6kg to bardzo duży spadek, ale biorąc pod uwagę ogólny spadek jest do osiągnięcia.

Właśnie dzisiaj postanowiłam spróbować i strasznie przeliczyłam się, wytrzymałam ponad 7 min gdzie już po 5 myślałam że padnę ;) może to zabrzmi dziwnie, ale ten trening był ostatnia moja nadzieja na szybką redukcję. I nie wiem, myślałam już o głodówce ale efekt jojo murowany:/

Zacznij od mniejszej ilości lub czasu trwania interwałów wydolność do interwałów nie zbudujesz z dnia na dzień, ale z treningu na trening będziesz widzieć postępy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator