Wiosna na pełnej... Kusimy RABATAMI! SPRAWDŹ!
SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne Forum

Trening klatki piersiowej

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15163

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 3089 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 41359
Na siłowni ćwiczę od 5 miesięcy. Staram się ćwiczyć systematycznie - 3,4 razy w tygodniu. Ćwicząc klatkę piersiową za pomocą sztangi na ławeczce poziomej wykonywałem 5 serii po 10 powtórzeń. Po 3 miesiącach zmieniłem metodę treningu. Zacząłem robić 3 serie po 5 powtórzeń, oczywiście zwiększając przy tym ciężar. Podobno po pewnym czasie należy zmieniać metody treningowe. Chciałbym się dowiedzieć, czy to prawda. Jeżeli tak, to dlaczego? Mam zamiar ponownie zmienić metodę ćwiczeń w styczniu. Czy uważacie, że to rozsądne i jaki plan polecilibyście mi tym razem. Czy wrócić do starego systemu, czy rozpocząć coś nowego? Dziękuję z góry za odpowiedzi i porady.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Dzięki za pomoc. Od dzisiaj zaczynam ten trening. Po 6 tygodniach ponownie się z Wami skontaktuję (albo wcześniej).

Paweł
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 4473 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 18798
Pawiel z takim starzem ten plan byl bardzo nieodpowiedni , ten na ktory zmieniles jest jeszcze gorszy .
Przykladowy plan treningowy na mase w dzien kiedy cwiczysz klate powinien wygladac mniejwiecej tak
wyciskanie sztangi na plaskiej 15,12,10,6-7
wysiskanie hantelek na skosnej glowa do gory 12.10.8.8
rozpietki na skosnej glowa w doł 12,12,10,8

albo