Witam!
Mam XCR 120 i stuningowałem go na jakieś 130 (oryginalnie powyżej 100mm się go nie "wbije")
Widziałem dużo zapytań jak stuningować ten amorek jednak nigdzie nie znalazłem odpowiedzi więc postanowiłem sam sprawdzić "co w trawie piszczy":P
Oto co udało mi się zdziałać:
1. Rozebrałem wsio jak się dało:)
2. Skróciłem elastomery (takie jakby gumy w środku sprężyn) o jakieś 3cm - to zwiększyło skok
3. Są jeszcze 2 takie małe sprężyny (nie wiem jak się nazywają,tłumiki?:), skróciłem je o 1-1,5 cm (nie więcej!!!) - to podwyższyło XCR'a
4. Nasmarowałem wszystko i poskładałem.
Po tych zabiegach amorek stał się wyraźnie miększy, nieznacznie wyższy, ale regulacja twardości czasem szwankuje.
Amorek mam od maja 07, w listopadzie zrobiłem tuning. Jeżdżę całkiem sporo w streecie, po lasach i prawdę mówiąc nie oszczędzam sprzętu. Jak na razie nie zauważyłem żadnych luzów, pęknięć itp.
Jeżeli chcecie tuningować XCR'a to robicie to na własną odpowiedzialność!!!
Pozdrawiam
Mam XCR 120 i stuningowałem go na jakieś 130 (oryginalnie powyżej 100mm się go nie "wbije")
Widziałem dużo zapytań jak stuningować ten amorek jednak nigdzie nie znalazłem odpowiedzi więc postanowiłem sam sprawdzić "co w trawie piszczy":P
Oto co udało mi się zdziałać:
1. Rozebrałem wsio jak się dało:)
2. Skróciłem elastomery (takie jakby gumy w środku sprężyn) o jakieś 3cm - to zwiększyło skok
3. Są jeszcze 2 takie małe sprężyny (nie wiem jak się nazywają,tłumiki?:), skróciłem je o 1-1,5 cm (nie więcej!!!) - to podwyższyło XCR'a
4. Nasmarowałem wszystko i poskładałem.
Po tych zabiegach amorek stał się wyraźnie miększy, nieznacznie wyższy, ale regulacja twardości czasem szwankuje.
Amorek mam od maja 07, w listopadzie zrobiłem tuning. Jeżdżę całkiem sporo w streecie, po lasach i prawdę mówiąc nie oszczędzam sprzętu. Jak na razie nie zauważyłem żadnych luzów, pęknięć itp.
Jeżeli chcecie tuningować XCR'a to robicie to na własną odpowiedzialność!!!
Pozdrawiam