Aktualnie studiuję na WAT, więc postaram się odpowiedzieć
...
Napisał(a)
Aktualnie studiuję na WAT, więc postaram się odpowiedzieć
1. Życie na uczelni to od października już w miarę normalnie, pobudka mniej więcej o 6, zaprawa(bieganie), snidanie, apel i zajęcia na politechnice lub dzień wojskowy i wtedy tylko zajęcia wojskowe, obiad, dalej zajecia lub wolne poźniej jakieś dodatkowe zajecia spotrowe i tyle w sumie
2. Podpisuje się umowę, że trzeba odpracować 5lat, a później to już jak chcesz
3. Tak jest to darmowe
4. To zależy na którym jest się roku i jaki ma się stopień na samym starcie masz 875zł
5. Oj pytania są bardzo różne, o motywacje glównie, ale to jest drobnostka i chyba praktycznie wszyscy ją przechodzą.
Jak coś to pytaj, bo sama pamiętam, że szukałam odp na różne dziwne pytania dosyć dlugo ;p
1. Życie na uczelni to od października już w miarę normalnie, pobudka mniej więcej o 6, zaprawa(bieganie), snidanie, apel i zajęcia na politechnice lub dzień wojskowy i wtedy tylko zajęcia wojskowe, obiad, dalej zajecia lub wolne poźniej jakieś dodatkowe zajecia spotrowe i tyle w sumie
2. Podpisuje się umowę, że trzeba odpracować 5lat, a później to już jak chcesz
3. Tak jest to darmowe
4. To zależy na którym jest się roku i jaki ma się stopień na samym starcie masz 875zł
5. Oj pytania są bardzo różne, o motywacje glównie, ale to jest drobnostka i chyba praktycznie wszyscy ją przechodzą.
Jak coś to pytaj, bo sama pamiętam, że szukałam odp na różne dziwne pytania dosyć dlugo ;p
...
Napisał(a)
A jak jest z czasem wolnym? Gdzie potem trzeba odpracować te 5 lat? Ile czasu trwają studia?
...
Napisał(a)