Witam od ponad 5 mcy leczyłem zapalenie 2 stopnia żołądka po lekach nlpz miałem przepisane leki ipp lecz one za bardzo nić mi nie dały bo zgaga młodości nadal są wiec je odstawiłem duzo ludzi poleca ocet jabłkowy od wczoraj pije 6% niefiltrowany i łyzka stolowa na 250ml lecz czasami po nim mam też zgage ? , czy są jakieś godne naturalne sposoby na ochronę żołądka oprócz kapusty koszonej ,Siemię lnianego i octu jabłkowego (zamiast kupnego teraz bede sam go robił ).Dziki za info
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
Nie chce tu za dużo sugerować bo nie jestem lekarzem a nawet jakbym był to przez forum nie ma sensu kogoś leczyć, ale przy Twojej chorobie produkty, które wymieniłeś będą jeszcze bardziej podrażniać żołądek a nie pomagać. Prędzej skupiłbym się na zdrowej i lekkostrawnej diecie.
...
Napisał(a)
yoemasterWitam od ponad 5 mcy leczyłem zapalenie 2 stopnia żołądka po lekach nlpz miałem przepisane leki ipp lecz one za bardzo nić mi nie dały bo zgaga młodości nadal są wiec je odstawiłem duzo ludzi poleca ocet jabłkowy od wczoraj pije 6% niefiltrowany i łyzka stolowa na 250ml lecz czasami po nim mam też zgage ? , czy są jakieś godne naturalne sposoby na ochronę żołądka oprócz kapusty koszonej ,Siemię lnianego i octu jabłkowego (zamiast kupnego teraz bede sam go robił ).Dziki za info
Po kapuście i occie również jest zgada więc niczego to nie zmienia, a raczej potęguje problem.
Ten temat czytałeś..?
https://www.sfd.pl/Oral’saa_problem_Ból,_zgaga,_brak_apetytu_–_czytaj!-t1072625.html
doping & zdrowie
...
Napisał(a)