PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
ile jecie tłuszczy?
mi sie wydaje że bardzo źle trawie tłuszcze natomiast bardzo dobrze węgle.
Oliwy dziennie pije z 35 gr i to wszystko, z pożywienia tez coś dochodzi i mysle ze w sumie daje to ~70gr.
waga 93
jak wiecej daje tluszczy to sie zalewam.
przy gilbercie tyle tłuszczy chyba starczy co?
PS. jak z odżywkami? bialko może zaszkodzić?
siłe słonia szybkość gada da ci tylko lemoniada
Nie jestem lekarzem więc nie wiem czy w ogóle wolno Ci ćwiczyć w takim razie.
Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.
Ja mam zespół Gilberta i faktycznie do wojska mnie nie wzieli :D z czego sie bardzo ciesze. Kazdy lekarz i dermatolog i specjalista chorób wewnętrzynych mi mówił, że od zespołu Gilberta żółtaczki nie dostanę mimo, że mogą występować objawy (w moim przypadku żółte białka oczu).
A builirubina podwyzsza sie jak prowadzisz niezdrowy tryb zycia, czyli tluszcze nasycone, alkohol, papierosy, dragi, imprezy non stop i takie ******ly.
Wiec dieta to normalna zdrowa dieta, tluszcze jedno i wielonienasycone, pelnowartosciowe bialko w polaczeniu z roslinnym oraz dobre wegle.
Do tego ruch oczywiscie,wszak zaden lek nie zastapi ruchu.
Ja osobiscie cwicze na silowni intensywnie, odzywiam sie dobrze (nie wliczam ostatniej doby

Pozdro 666
"Ortodoksyjność to niemyślenie, brak potrzeby myślenia, ortodoksyjność to nieświadomość" - George Orwell "1984"

PS: NO I MASZ ODPOWIEDZ

Zmieniony przez - Rothen w dniu 2006-08-08 13:27:46
Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.
uwazac pewnie na tluszcze trans
"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"

Pozdro 666
"Ortodoksyjność to niemyślenie, brak potrzeby myślenia, ortodoksyjność to nieświadomość" - George Orwell "1984"

"Jak kraść, to miliony.