Jestem studentem na AWF-ie, ostatnio na zajeciach judo tak niefortunnie upadłem , że zwichnąłem łokieć.....;/jestem teraz załamany całym tym zdarzeniem, bo lekarz mówił ,że ze sportem muszę sobie dać na spokój...;/a to dla mnie dramat.Rękę mam w gipsie na 3 tyg. Proszę o wypowiedzi osób, które miały podobne kontuzje stawu łokciowego.Czy możliwe jest, że będę miał w miare sprawny, i silny łokieć?? Opisujcie swoje przypadki.
...
Napisał(a)
Jestem studentem na AWF-ie, ostatnio na zajeciach judo tak niefortunnie upadłem , że zwichnąłem łokieć.....;/jestem teraz załamany całym tym zdarzeniem, bo lekarz mówił ,że ze sportem muszę sobie dać na spokój...;/a to dla mnie dramat.Rękę mam w gipsie na 3 tyg. Proszę o wypowiedzi osób, które miały podobne kontuzje stawu łokciowego.Czy możliwe jest, że będę miał w miare sprawny, i silny łokieć?? Opisujcie swoje przypadki.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Własnie jestem po rehabilitacji, reka w dalszym ciągu boli i nie wyprostuje się .Jutro ide do lekarza ortopedy i co mnie czeka czy dalsza rehabilitacja czy co?
Jestem własnie po rechabilitacji zwichnietego łokcia miałam gimnastykę,krio,magnetronik ręka w dalszym ciągu sie nie wyprostuje i boli ..Jutro mam wizytę u ortopedy jaki będzię dalszy ciąg leczenia?
...
Napisał(a)
Witam,
Jak potoczyła się rehabilitacja i jak sprawa teraz wygląda ???
Mam dokładnie tak samo zwichnięty łokieć ... ręka się nie prostuje i nie zgina do końca. Szynę gipsową miałem 3 tyg. Za kilka dni mam wizytę u ortopedy i czeka mnie rehabilitacja ....
Napisz jak to się skończyło i czy ręka już ok... Można trenować na siłce itp ????
Jak potoczyła się rehabilitacja i jak sprawa teraz wygląda ???