Witam,
Zwrot został odebrany przez sklep 22.12.2020 - dziś mamy 05.01.2021. Zrezygnowałem z 2 rzeczy z kilku. W zamówieniu było więcej produktów.
Sklep/magazyn otrzymał zwrot w dniu 22.12.2020 od kilku dni sklep przestał się odzywać. Nie chce potwierdzić kwoty zwrotu, ani uwaga po 14 dniach nie ma informacji z magazynu czy i gdzie jest zwrot... Po 2 tygodniach oni się nie skontaktowali samemu z magazynem tylko czekają na ich "ruch". Dziś mija 14 dni od otrzymania zwrotu. Sklep tłumaczył się, że mieli wolne w Wigilię Bożego Narodzenia (24.12) oraz chyba 1 dzień po Świętach. No ale co z pozostałymi dniami pracującymi? Przecież ich również obowiązuje terminowość. Na początku Pani z biura obsługi klienta mnie zapewniała, że zwrot środków będzie szybko... Chyba się pomyliła. Najlepsze, że sklep przestał odpowiadać. Daję im czas do końca tygodnia. Będę musiał niestety zgłosić to odpowiednim instytucjom. Akurat muszę przyznać po nich się tego nie spodziewałem. Ale widać, że mają problem by oddać moje pieniądze gdy towary uczciwie odesłałem w terminie. Ja zachowałem terminowość, byłem słowny. Niestety sklep SFD mnie oszukał.
Proszę o pomoc.
Zmieniony przez - BenSS w dniu 2021-01-05 12:58:18
Zmieniony przez - BenSS w dniu 2021-01-05 12:58:34
Zwrot został odebrany przez sklep 22.12.2020 - dziś mamy 05.01.2021. Zrezygnowałem z 2 rzeczy z kilku. W zamówieniu było więcej produktów.
Sklep/magazyn otrzymał zwrot w dniu 22.12.2020 od kilku dni sklep przestał się odzywać. Nie chce potwierdzić kwoty zwrotu, ani uwaga po 14 dniach nie ma informacji z magazynu czy i gdzie jest zwrot... Po 2 tygodniach oni się nie skontaktowali samemu z magazynem tylko czekają na ich "ruch". Dziś mija 14 dni od otrzymania zwrotu. Sklep tłumaczył się, że mieli wolne w Wigilię Bożego Narodzenia (24.12) oraz chyba 1 dzień po Świętach. No ale co z pozostałymi dniami pracującymi? Przecież ich również obowiązuje terminowość. Na początku Pani z biura obsługi klienta mnie zapewniała, że zwrot środków będzie szybko... Chyba się pomyliła. Najlepsze, że sklep przestał odpowiadać. Daję im czas do końca tygodnia. Będę musiał niestety zgłosić to odpowiednim instytucjom. Akurat muszę przyznać po nich się tego nie spodziewałem. Ale widać, że mają problem by oddać moje pieniądze gdy towary uczciwie odesłałem w terminie. Ja zachowałem terminowość, byłem słowny. Niestety sklep SFD mnie oszukał.
Proszę o pomoc.
Zmieniony przez - BenSS w dniu 2021-01-05 12:58:18
Zmieniony przez - BenSS w dniu 2021-01-05 12:58:34